poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1838 .



Visare..
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Sweet_pain ]

2006-04-14  |     | 



...Singurul lucru pe care-l pot face de 3 zile incoa', este acela de a visa..visez la multe, visez să ajung sus, să ating Luna, Soarele, deși razele lui mă vor ucide. Visez la ceva mai bun, visez ca timpul să zboare și să mă trezesc peste 5 ani.
Visez la o lume mai bună, la o lume fără gânduri ascunse, fără prejudecăți și mai ales fără ură. Visez ca toată lumea să facă ca mine...să viseze. Ce bine e să visezi..cu ochii deschiși..Mie îmi dă acea senzație de bine, de împlinire totală. Când visez nu mai pot gândi la alte lucruri, în alte părți.
Când visez, eu una mă simt alt gen de persoană.
Mi s-a întâmplat chiar azi să mă apuce visarea în autobuz, și eram pe punctul de a coborî în altă stație..Ce nostim ..nu..?
Când visezi, te rupi cu totul de realitate..dar e minunat..ce pierzi dacă visezi..?
Am visat la tine și visarea mi-a dăruit un om minunat, pe care nu-l întâlnești la tot pasul. un om ce dacă-l ai, să faci tot posibilul să nu-l scapi, să nu-l pierzi, să nu fugă din cauză că tu ai deschis pentru o clipă pumnul ce-l găzduia, într-un moment de neatenție, sau că palma ți-a transpirat și vroiai să te usuci.
Lăsați-vă așadar mâinile să transpire, căci doar așa hrăniți acel omuleț din palma voastră, acel omuleț ce dacă veți deschide palma, din egoism, fiindcă vă doriți totul doar pentru voi, va fugi, făra să se mai întoarcă, iar voi, cei părăsiți cu greu îl veți mai putea prinde înapoi în palmele voastre.
Puțini sunt cei care reușesc..și ei sunt cei care visează,..așa ca mine și ca tine.
Visați dar, nu vă costă nimic, e gratis fericirea. Nu cereți permisiunea nimănui să visați, e singurul lucru de care suntem singuri proprietari și responsabili.
Nimeni nu vă poate lua visele, iar cei ce spun că sunt prostii, nu au curaj să încerce...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!