poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1940 .



Camera Vrajitorului
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ambroze Mihai Catalin ]

2008-02-02  |     | 



Dupa multe mile de mers prin aerul aspru si uscat , care iti ratacea mintile prin cele mai intunecate colturi ale lumii , am ajuns la acel lac al Sacrificiilor – ii se spunea asa pentru ca demult , in acest lac care se afla in varful masivului Bidhell , a trait Hebeth . Cel mai rau si sinistru vrajitor din toate timpurile . Cand a ajuns aici si s-a hotarat ca acest lac va fi al lui , nu a durat prea mult , defapt a durat doar cateva secunde pana si-a sadit un imperiu cu a sa mana magica.In fiecare Duminica punea satenii sa ii aduca cate un sacrificiu si sa ii ingenuncheze lui.Cu cat mai multe sacrificii cu atat mai multa putere ii curgea prin vene – Acum,eu ,Tommy si Bobb priveam imperiu . Avea pe putin 30 de metrii si cred ca toti ne intrebam ce se afla in el . Trebuia neaparat sa sa I-au licoarea pentru tatal meu, pentru ca nu mai suportam sa-l vad in fiecare zi , zacand la pat cu dureri neinchipuite . Am pornit spre castel , pe poteca ingusta si purtrezita . Calcam cu grija pe fiecare scandula in timp ce neghiobului de Bobb parca nici nu ii pasa si continua sa topaie . Pe langa noi in apa neagra se reflectau varfurile celorlalti munti singuratici de langa noi . Din spatele meu s-a auzit o trosnitura si un tipat care a trezit totii mortii si imediat am stiut ca era Bobb. Cand m-am intors in poteca era o gaura iar dupa ea statea nemiscat Tommy . In ciuda sfatului lui Tommy , eu nu am sarit in apa sa il salvez pe Bobb pentru ca nu stiam ce creaturi se aflau in apa aceea neagra ca cea mai intunecata pestera. Dupa ce Tommy a sarit peste gaura ne-am continuat drumul cu multa bagare de seama, in fata mea se ivea castelul , care aproape ca arata ca un loc demonic dar si pamantean in acelasi timp. M-am uitat putin inapoi apoi am deschis cu greu mareata poarta , si aceasta putrezita. Dupa ce am inchis portile m-am cufundat in intuneric. In scurt timp Tommy a scos un ciot de lumanare care dupa ce a aprins-o , a pierdut lupta cu intunericul si si-a dat duhul. Noroc ca mai avea Tommy o lumanare. Ajutati de lumanare am ajuns unde vroiam , in camera vrajitorului. Cand am deschis usa si am intrat in camera , pe fiecare parte a tavanului erau panze , o multime de panze care tesute de paianjenii care au facut o ruina din incaperea aceea . Pe taota podeaua , si aceasta devastata , erau o multime de gandaci , care de care mai mare decat celalalt . M-am acoperit cu ceva , am intrat in camera , am luat lada cu licori dupa care m-am strecurat afara din incapere. Dupa o vreme buna de cautat am gasit ce trebuia. Pe fundul lazii , sub celelalte licorii era o sticluta mica , neagra . Era atat de neagra ca nici nu puteai sa obserbi ce se afla in ea . Pe ea scria “Lothulmus Dictoratizon” . I-am facut semn lui Tommy sa ma urmeze . In cateva clipe eram e poteca . In fuga am coborat dealul pana am hotarat sa o luam pe scurtatura din padure . Ajuns acasa , am ascuns licoarea sub pat si fara sa mai dau explicatii parintilor am adrmit intr`un somn cu vise .”

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!