poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1434 .



Imi plac diminetile
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lumina ]

2008-01-30  |     | 



Diminetile sunt doar ale mele.
Ati incercat sa va treziti la 4 dimineata?
Toata lumea doarme, afara mai e inca noapte.
Noaptea invaluie in mister si amorteala parca lumea ; lumini razlete ici si colo la cate o fereastra , liniste...
Mai e putin, mai sunt 30 de minute pana se trezesc tramvaiele si cursele regulate catre diverse locuri de munca...
E placut sa te trezesti dimineata ; te duci in bucatarie , iti faci un ibric de cafea far de cofeina , torni nitel lapte-n ceasca si apoi cafeau aburinda; aerul se umple de parfumul boabelor negre....
Acum , esti tu si cu tine , liber sa gandesti la ziua care tocmai incepe; la faptul ca s-a nascut o noua zi in care ...cineva trebuie sa mai si munceasca si acela, cu certitudine ca esti ...tu.
Zambesti zilei proaspat nascute cu ochii inca impaienjeniti de visele noptii si te simti minunat.
Acum urmeaza perioada cea mai placuta din zi , cand te poti relaza, trezi si visa.
Mintea-ti este treaza si parca mai curata decat seara care tocmai a trecut . E o noua zi pe care o privesti pe geam si careia ii zambesti.
Incearca doar pentru o zi sa te trezesti inaintea tramvaielor si te vei simti minunat , pentru ca vei descoperi timpul tau , doar pentru tine, timpul in care nu dai socoteala nimanui pentru ce faci, ce gandesti sau ...ce visezi.
Imi plac diminetile, doar ca ...deja s-au trezit tramvaiele, cursele regulate, luminile si oamenii care trec agale la servici , oamenii turelor de dimineata ,oameni care s-au trezit la 4 si totusi nu au deschis ochii sa vada frumusetea orelor de dimineata.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!