poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1731 .



Traieste-ti povestea
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [diamond ]

2006-03-29  |     | 



In fiecare zi o noua fila din viata lui se umplea .. cu bune, cu rele, cu disperare, cu iubire ... si cu lacrimi ... Blestemat sa-si traiasca povestea, fara sa-i cunoasca finalul, sau blestemat sa-si traiasca povestea, fara sa-i accepte finalul ... privind acelasi chip, visand acelasi suflet, dorind aceleasi brate. Isi traia povestea, fara sa sa aiba o logica, fara sa stie incotro se indreapta, sau fiindu-i teama sa descopere ca la sfarsit nu exista nici o destinatie, nici un sfarsit al acestei povesti ... ce amuzant ! .. traia o poveste care nu avea un sfarsit ... pentru ca ultima pagina, epilogul ... nu existau ... le rupsese cineva de mult ... altcineva ... te-ai gandit vreodata cum e sa traiesti o poveste eterna ? cum e sa te pierzi in infinit ? cum e sa incerci sa-ti explici si sa nu poti ? e sfasietor ... obisnuit sa inteleaga tot, traind in lumea lui in care cauza implica un efect, descoperise pentru prima data in viata o poveste a carei logica nu o intelegea ... o craoziera fara destinatie ... dar ii placea la nebunie acea poveste .. si o traia zilnic, si o visa in fiecare noapte, si ii soptea numele usor in fiecare seara inainte de a adormi ... prima lui poveste care nu avea o logica ... in sufletul lui obsesia era stapana ... isi amintea ca auzise undeva ca victima se indragosteste de calau ... ce adevarat. Dar unde oare auzise ? Nu mai conta, el isi traia povestea lui, pe care o intelegea asa cum simtea el, si toata viata lui era in acea poveste.

Dar uneori se intreba ce cauta el in aceasta poveste fara sfarsit ? A fost oare el cel care a ales povestea ? ... sau povestea l-a ales pe el ? ... Ciudat, nu vroia sa stie raspunsul ... isi punea intrebarea, dar nu cauta raspunsul ... traia totul ca si cum ar fi fost ultima clipa ... povestea lui era un nume, povestea lui era un chip ... Povestea lui era un suflet ... Il cauta in fiece zi, razand, plangand .. si sperand ca vreodata, atunci cand va fi gasit ultima fila a povestii, acel suflet sa fie alaturi de el ... etern, intocmai precum povestea care nu avea sfarsit ....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!