poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1470 .



doar o noapte
proză [ ]
va urma

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cristian Laza ]

2007-08-10  |     | 



Cristian îmi face un semn, vrea să ieșim să vorbească ceva cu mine. Îmi aștept încă o dată rândul și mă ridic de pe canapea și mă duc afară. El își aprinsese o țigară și stătea rezemat de zid cu țigară în mâna dreaptă, în timp ce cu mâna stângă își strângea haina pe lângă corp. Era foarte frig, iar la prima inspirare mă înec.
- Ia mă și trage ca să-ți revii!, glumele pentru care toți îl înjuram.
- Hai mă lasă asta, ia zi, ce e? nu mai puteam de frig, voiam să zică repede ce vrea și să intrăm înapoi.
- Da' ce te grăbești?, zămbea tâmp cu țigara între buze.
- Hai mă zi, că mor de frig! S-a întâmplat ceva? Dacă vrei să plecăm, zi ca să mă duc să iau hainele.
- L-ai văzut p-ăla?
Eram sigur că m-a scos din casă să vorbim despre “noul venit”. Îl chema Crub, sau cel puțin așa s-a prezentat. Era un puști pe la 17 ani, pletos, cu hainele rupte și foarte murdare. De când venise, adus de Viorel, nu a scos nicio vorbă, stătea pe fotoliu din fața noastră și trăgea și el când îi venea rândul. Asta când nu-l săream. Era o regulă nescrisă la noi, le săream pe fete și le dădeam mai puțin nou veniților, mai ales că ăsta nici nu pusese bani. Nici nu clintea când trecea cuiul prin fața lui, fără să se oprească la el.
- Bă, tu ai văzut că nu comentează că nu-i dăm pre mult?
- Da, e normal, știe că e pe datorie acum și nu vrea să-și termine tot creditul imediat.
- Taci mă, că ăsta ne lasă pe noi să ne facem praf și apoi, ori ne lucrează, ori cheamă garda.
………………………

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!