poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4182 .



În lift cu George Michael
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mahai ]

2007-07-12  |     | 



Le-a pus D-zeu mana-n cap. Sunt niste ființe însemnate de acum. Au fost in același lift cu George Michael, un lift din Varșovia. Au respirat parfumul gay al lui George Michael (Cacharel Anais Anais ediție vintage 1979) și s-au privit ochi-în-ochelari-de-soare cu Geroge Michel, iti dai seama?

Da, și dupa aia George Michael a făcut doi pași de dans, a dat din pelvis de 25 de ori și i-a pus mâna în cap uneia dintre ele. În cealaltă mână ținea un baston negru cu cap alb scupltat in rășină epoxidică. Un sceptru al măreției lui, și un simbol falic demn de cel mai activ dintre gay. Cu care l-a pocnit in gura pe ușier (tot un gest simbolic desigur)

Undeva departe, o furtună a dărâmat un plop, a făcut praf o mașină, șoferul e la spital. Nasol.

Da, și ușierul incasă cu stoicism lovitura falică peste bot și zâmbi tâmp, știind că venea de la cea mai mare vedetă cu care a fost in viața lui de polonez în lift, după fostul președinte Lech Walensa. La vremea lui si Lech Walensa i-a pocnit una in semn de luare-aminte cu un dosar gros pe care scria "Solidarinosc", lăsându-i o dovadă de neuitat pe buza de sus, sub nara stângă.

Iar George Michael, ținându-i mâna în cap fătucii ăleia (pe care o voi numi "Malgorzata") i-a transmis în mod telepatic o trăire si o vibrație de toată stima. Malgorzata s-a prăbușit în genunchi și a încercat să-l îmbrătițișeze. Prietena ei (pe care o voi numi "Kasia") s-a prăbușit și ea în genunchi prin simpatie.

Usierul era in extaz, îi fusese deschis un alt semn, tot pe buza de sus, dar sub nara dreaptă.

Liftul era modern, exterior. Oaspeții hotelului priveau siderați acțiunea. George Michael a ridicat mâinile invocând de nicaieri mii de fulgere de lumină roz. Au intrat în palmele lui, lovindu-se în treacăt și de Kasia, Malgorzata și de ușier.

Chiar în acel moment, liftul a ajuns in hol.
Ușa s-a deschis.
Primul a iesit George Michael, într-un nor de petale de mușețel.
Roz.
(O specie de mușețel obținută prin grefarea unor gene de bujor pe mușețelul vulgar).

Kasia si Malgorzata au rămas în lift pe vecie, inhalând aerul din colțuri.
De mii de ori.
Ușierul a rămas încă doua ture peste program și a refuzat tratamentul.



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!