poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 696 .



1,2,3...11,12
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nicolaerazvan ]

2007-07-02  |     | 



Ma uit in colt si vad cum am rupt inca o fila din calendar. A mai trecut o zi. 12 martie, 13 martie.......si zilele trec, la fel cum un stol de randunele pleaca zburand departe.
Te-am cunoscut intr-o zi de ianuarie. 1 ianuarie mai bine zis. Eram lungit in pat, de parca vroiam sa ma iau la tranta cu el. Somnul trecea prin mine, iar oboseala acumulata era aproape inexistenta. La etajul de deasupra petrecerea continua, dar ce-mi pasa. Te vazusem pe tine. O strafulgerare care mi-a scurtcircuitat sufletul. Inima era in mii de bucati, sfasiata, inexistenta. Inchid ochii..........imi aduc aminte cum mi-ai spus: Dragule, imi esti simpatic. Atat a zis.
Unde oare o fi??? A plecat o data cu ceilalalti sau mai este in casa? Ma scol rapid din pat si pornesc in cautarea ei. Parfumul de iasomie inca imi este imbibat in piele. O caut nebun in casa, dar............nimic. Cred ca a plecat.
Ma asez la masa hotarat de a stinge tot amarul intr-o sticla de Jack, dar ce vad. Un bilet roz cu un scris destul de citet: Te astept la 3 la Universitate. Sa nu intarzii.
Incep sa rad. E un ras sadic. Ma uit la ceas si stupoare este 2 si jumate. Ma imbrac in graba si plec sa prind un taxi.
Nimic. O strada goala. Stau.....si stau... Vad un taxi si il opresc. Ii poruncesc taximetristului cu o voce sugrumata de emotie ca trebuie sa ajung la Universitate imediat, astfel viata se poate duce de rapa. El rade. E vesel.
Ajung la Universitate. In acel moment imi suna telefonul: Alo!! Matei?? Sunt Dana. Tipa de aseara. Coboara in pasaj. Cobor in pasaj intr-o fuga nebuna. Stau si nu vad pe nimeni. Ma mai uit mai atent si vad iar un biletel roz. Sunt langa Teatru.
Urc scarile grabit, fug ca un nebun. Ajung la teatru unde, stupoare: alt bilet roz. Matei te astept la mine.
Furios arunc biletul pe jos si plec spre primul taxi. Ma urc si dau comanda: Piata Unirii, nr 25. In spate insa vantul rascoleste si arunca in vant ultimul bilet. Pe verso scris: Stau in Piata Romana nr 17, in blocul de langa ASE. Te astept.

Uneori pentru dragoste nu trebuie numai sa lupti, ci si sa citesti un amarat de biletel roz si pe verso.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!