poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1513 .



II - Paradisul distrus
proză [ ]
Demon Sau Inger

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [keNnY ]

2006-03-08  |     | 



Pamantul e rosu de sangele arhanghelilor ce a curs pe acest pamant, arhanghelii cu aripile gri murdare de praf curata corpurile prietenilor, cei care au luptat alaturi de ei. Acum paradisul odata alb si stralucitor acum pare sa-si fi pierdut acea stralucire. Cuvintele nu pot descrie rusinea din ochii arhanghelilor subjugati de catre fortele raului. Ingeri care odata erau falnici si mai frumosi decat orice lucru din aceasta lumea acum sunt tintuiti la pamant cu capul in noroi de catre demonii cei mai ingrozitori. Dar aceasta lupta nu a afectat doar raiul, nici pe pamant lucrurile nu stateau prea bine, fara nimeni care sa mai opreasca fortele raului se pare ca apocalipsa a venit. Oamenii chinuiti acum de fortele raului sau chinuiti de alti oameni mor in cele mai ingrozitoare feluri. Boli neimaginate pana atunci par sa fi cuprins pamantul. Oamenii si-au construit cele mai ingrozitoare si mai infricosatoare arme, dar nu pot lupta impotriva gandurilor intunecate ce le cuprind mintile. Toti au incetat sa se mai roage la divinitate vazand ca e fara nici un folos si au inceput sa lupte chiar ei. Dar singurii dusmani pe care i-au gasit sa ii poate invinge au fost ceilalti oameni mai slabi decat ei. Putini sunt cei care nu au intrat in aceasta lupta ce a cuprins intreg universul. Acestia din urma asteapta intoarcerea salvatorului lor. Pamantul odata o planeta frumoasa si plina de vietati si verdeata acum a devenit doar in imens desert rosu. Paradisul oamenilor a fost distrus.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!