poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1757 .



Viata la 40 de grade
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [fics ]

2006-02-05  |     | 



Sunt beat. Beat. BeAt. Oau! In engleza ,,beat"..Kerouak cu toti sfintii drogati din creierii lui.
E iar dimineata sau poate este seara, habar nu am si sincer sa fiu dracu sa ma ia daca ma intereseaza Beau , asta e tot ce conteaza. Acum zac intr-o bodega, care vag imi pare cunoscuta..da e clar am mai fost aici candva Cred ca s-a rupt putin filmul pentru ca paradoxal sunt rupt de beat dar totusi treaz. Treaz de beat. Adica treaz de beat, genul acela de stare
cand corpul are un reviriment brusc si ultim, de scurta durata, ca un raspuns la stimuli pe care muribundul il ofera asistentei cu cateva clipe inaintea sucombarii. Definitive.
Ma caut in buzunare, pauza, sufla vanturile neregulate, sunt lefter, gata mai beau sufletul.
Brusc ma cuprinde disperarea, turbez si jur daca nu imi vine sa plang , ma uit de jur imprejur si ma rog de toti sfintii caterisiti sau nu sa gaseasca dracului o solutie sa mai pot bea o vodca , jur numai una.
M-au ascultat cu totii de vreme ce constat ca ma aflu exact ,,La Baiatu'" habitaclul meu bahic de rezerva. Cum dracului am aterizat aici nu stiu si nici nu vreau sa aflu curand.
-Da-mi o vodca te rog, numai una, jur ultima , de maine numai ..gata.
-Vine dom sef , si nu apuc sa ma dezmeticesc ca ma pomenesc cu dinaintea plina ochi
100 de grame de vodca asteapta cuminti sa fie ingurgitate spre marea mea fericire, asa sa
fiu binecuvantat.
De ce dracului atata amabilitate iara nu stiu si tot iar nu ma va interesa spre eternitate.
-Comanda si p---- mele o vodca ! tu de unde ai aparut , si o privesc , parca o stiu o starleta de centura, ma rog problema ei, dar vodca nu-i dau asa sa-mi ajute Bachus, Dyonisos si cine o mai vrea.
-Si p..... mea vrea, si se asaza langa mine la masa . E machiata strident. Asta e clar.
,,Si p... mea " ciudat, vorbeste despre locul acela ca despre o entitate separata..
E un punct de vedere pana la urma , just , adevarat si mai grav demonstrabil.
O vodca te rog, doamna, platesc.. atunci treci in cont... uite fac rata..hai mai
,,P... mea"...
Pe Ana nu am mai vazut-o. A disparut din peisaj asa cum a aparut. Brusc . In mod ciudat nu imi mai amintesc nimic despre ea si asta nu pentru ca s-a intamplat demult, sau datorita unei amnezii bahice. Pur si simplu nu-mi amintesc nimic de ea ca persoana , ca om , ma rog ca femeie in carne si oase, posesoare de creier cat o fi avand . Nici nu stiu cum avea parul, lung, sau scurt, brunet blond sau saten. Nu am habar ce culoare au ochii dupa cum nu stiu daca e inalta sau scunda.
Nu-mi amintesc sa fi spus ceva interesant sau ma rog ceva demn de retinut, vreun amanunt acolo.
Dar mai grav este ca nu stiu a ce mirosea si asta deja e o problema. Pentru ca o femeie daca pur si simplu conteaza pentru tine ca homo erectus trebuie sa-ti miroasa. Mirosul ei sa fie individualizat si puternic incat sa-ti revina redundant in creier. Odata stapana peste olfactivul tau o femeie devine inamovibila in suflet si matroana peste neuroni. Nu peste toti neuronii fireste dar cu siguranta va fi sefa peste departamentul neuronilor ,, Vreau sa ma f...", forta matrice a intregii existente. Odata cuibarita in sinusuri esti iremediabil pierdut. Te vei lasa dus de nas si jur ca destinatia nu te va interesa de fel.
O femeie poate mirosi a orice. A parfumuri ieftine sau a esente opulente. A stridii si icre negre sau tocana de cartofi. A vara sau primavara ori a iarna pur si simplu. A mare, o Doamne femeie mirosind a mare..sau a nisip A vanturi aristocrate trase silentios sau a basini pestilentiale slobozite cu obstinatie. In fine o femeie, poate sa miroasa cast a himen intact a menstruatie pura rozalee ca vinul de ,,Xerex"sau din contra, fetid sa puta orgiastic a smecma distilata in scurgeri vascoase .
Nimic nu conteaza important e ca ea miroase, mai bine zis iti miroase.Si odata mirosindu-ti devii dependent de aerosolii ei. Spre vecie.
Ei bine Ana era una din putinele femei, pe care am cunoscut-o in amanuntul acela foarte important, si care nu-mi mirosea deloc.Dar absolut deloc. Inodora si in acelasi timp insipida ca o fantoma.
Habar n-am sa fi fost, sau sa mai fie. Nu stiu daca Ana e numele ei sau daca raspunde la numele Ioana sau poate Maria.
Cu toate acestea nu am sa uit niciodata, dar niciodata ceva interesant in ceea ce o priveste
N-am sa uit vreodata p... ei, semeata ca o imparateasa de Bizant.Ii spun asa, p..., pentru ca, te rog sa ma crezi in ceea ce o priveste alt cuvant nu ar fi la fel de sugestiv.
Cand se vorbeste despre carapacea femeii, in general spectrul lingvistic este extrem de condescendent
De la scorbura, pestera lui Ali Baba, Lampa lui Aladin, etc la frustul cuvant dar academic , vulva, pana la grobienele chisca, mitra, gaoz etc..., pasarica femeii, locul unde uneori ingerii se saruta capata multiple si multiple asocieri semantice.
Ei bine, in privinta Anei, Mariei, Ioanei sau cum s-o fi numind, era o blasfemie sa-i numesti paradisul dintre picioare altfel decat pur si simplu p....
Si asta pentru ca p.... ei era speciala, aparte, unica in arealul genital feminin. Era vie, vie, vie.Da p... ei era vie, adica traia.
Si nu traia ca o larva, ca un parazit pe un corp gazda din contra suporta existenta parazitara a Anei Mariei sau Ioanei, asa sa-mi ajute Dumnezeu daca mint..P... ei avea prestanta si personalitate ba chiar jur ca avea o carisma de invidiat. Instruita ba chiar iluminata stapanea un discurs de o profunzime universitara, dupa cum avea o forta dialectica de temut. Persuasiva mai ceva decat mai marii in politica jongla cuvintele mai abitir decat oratorii antichitatii.Pe cat era de instruit spiritul sau locuia intr-un trup de Afrodita.Pentru ca asa sa-mi ajute D-zeu, Creatorul niciodata dar niciodata nu se desavarsi-Se in propriul Sau edificiu. Bine proportionata, daca ar fi iesit la promenada jur ca ar fi atras mii de priviri colportoare si needucate.
Buzele ei, ale p... fireste erau carnoase, senzuale, fara a fi lubrice de fel, usor despicate la baza se revarsau spre anus asemeni petalelor de trandafiri ajunsi la pubertate.Labiile pareau, asadar turnate in matrita alchimistilor evului mediu. Se miscau ca o briza sau din contra ca un uragun, se transformau cromatic din rozaliu in rosu aprins atunci cand vintrele urmau sa-si picure menstruatia spre perpetuarea miracolului ce se cheama fecundatie..
Clitorisul, sarmant, afisa mai mereu un zambet ironic, vag superior. Roz sau purpuriu usor scundac isi desfasura maretia atunci cand era provocat.Parul pubian intregea si el aceasta imagine ca o fotografie sepia . Era mereu aranjat, filat, coafat.Vaginul sau Edenul plin de flora si fauna primordiala cu tot cu dracul preschimbat in sarpe flirtator ca sa zic asa, era fara discutie piesa de rezistenta a acestei imagini mirifice. Asa cum o femeie are spre exemplu sani apetisanti ori un fund angelic, ei bine asa vaginul reprezenta pentru ea, pentru p... piesa de rezistenta, diamantul coroanei, perla perlelor, minunea minunilor Invierea a treia zi dupa scripturi..Catifelat ca saliva zeilor din stravechiul Olimp, te eviscera pur si simplu prin mangaierea poetica a protuberantelor vesnic in trepidatie. Odata patruns in vagin aveai vaga dar celesta senzatie ca timpul s-a oprit in loc, se dilata spre nemurire iar intreaga ta viata profana este proiectata pe ecrane uriase, dolby stereo ..Acolo in vaginul p... ei acustica este perfecta, juisarea, ambrozia oleaginoasa susura ca un izvor de munte ori bubuie ca o cascada supra etajata.
Odata intrat acolo, jur pe Dumnezeu, vezi ingeri cantand pe doua voci Psalmi inca nescrisi iar sfintii stau adunati in cerc ca intr-un ritual rozi crucian special inventat pentru acel loc..
P... ei era cu siguranta polivalenta si poseda ne tagaduit multiple personalitati.
Usor schizoida alterna starile de melancolie cu cele explozive, colerice, in cel mai exact mod cu putinta...
Odata explorata in pozitia misionarului,p... se cufunda brusc in tristete.Ii auzeam oftaturile prelungi si citeam in ochii ei romantismul german ..Se framanta in penitente introspectii pentru a refula in mii de versuri despre natura si Dumnezeu.
Bantuita de fantasma sinuciderii cu barbiturice, puteai sa juri ca se abandoneaza mortii cu abnegatie si curaj convinsa fiind ca necunoscutul ii poate oferi o sansa pe care viata i-a furat-o. Cimitire, intinse cu falusuri in loc de cruci, cioclii fugarind-o prin paduri de plopi si clopote batute in dunga ii tulbura somnul si asa imputinat in ultima vreme, pentru ca insomniile o fac mai vie decat oricand, asadar constienta de inutilitatea unei existente lipsite de sens.
Si ar zacea mult prada celor mai sordide ganduri daca penisul meu nu ar trezi-o intr-un orgasm care irupe lacrimogen ca o eliberare si totodata ca spovedanie.Orgasmul acest teribil si ciudat fenomen de pulsatii corporale si explozii mentale, locul unde uneori Dumnezeu isi ridica un templu singur singurel..
Patrunsa din spate, cand ea, p..... se dezvaluie privirii in toata maretia ei, ca un tablou cu arhangheli care ni se releva mereu continuu, dar ce folos, inca nu-i putem deprinde taina...Volubila, prestidigiteaza cuvintele cu frecventa unui preot care citeste pomelnice..
Canta pe multiple tonuri, rade strident si gesticuleaza asemenea alienatelor de Ospiciu..
Alearga fara sa se opreasca iar rasuflarea se aude suierat ca un Transatlantic..Vaginul se transforma bolborosind formule magice neinteligibile,p.... devine revolutionara, veritabila sufrageta scrie platforme- program si pamflete vitriolante....Se bucura de fiecare raza de soare, devorand viata cu o voracitate bulimica..Te musca pentru a te saruta, te zgaraie
pentru ati obloji rana.Transpira flori de camp si alge marine iar sudoarea ei are proprietati taumaturgice. Cand zici ca se opreste pentru a se odihni constati ca e mai puternica decat orice perpetum mobile inventat vreodata sau visat de vreo minte luminata..
O ia de la capat, distilandu-te, preschimbandu-te in apa sfintita dupa ce ca o centrifuga te-a vitanjat de toate pacatele pe care destinul, Dumnezeu sau dracul ti- le oferit cu amabilitate si marinimie...
Apoi in momentul de ea stiut, aproape intempestiv, orgasmul....tasneste cu forta unui tsunami si viteza unui supersonic, invadandu-ti si tie deopotriva scrotul, stomacul si inima ca un fluviu de lava acum si in vecii vecilor ...
Asta era ea ..p... Anei, Mariei, Ioanei sau cum s-o fi chemand...fata despre care nu stiu si nu voi stii nimic...Iar daca pe ea nu am retinut-o dupa nume, infatisare sau miros, ei bine sa stii draga mea colega de pahar, prostituata sau ce oi fii ca, p... si-a castigat definitiv atat independenta fata de ea, de fata, cat si suveranitatea ca sa zic asa..
Nu numai ca am imaginea ei a p... incrustata pe retina, ca o fotografie in sepia, dar afla ca nu o voi uita in vecii vecilor amin si asta pentru ca o am si acum in nari, ii simt mirosul mai proaspat ca niciodata.Miroase pur, miroase simplu... miroase inalt..
A rasarit de soare si a valurile marii...
Miroase al dracului de tare a infinit...
Miroase a albastru acum si pururea si in veacul vecilor...

,,Undeva...in cealalta parte...ingerul meu a zambit... Albastru...."

Gata, i-am zis, ...mai vrei o vodca...am intrebat-o...
-Auzi , imi zice, da tu esti mare obsedat afla de la mine mai bine mai da si 100 000 si te fac io sa
numai visezi p..... toata ziua...
Am izbucnit in ras.....M-am ridicat de la masa ... tembela dracului a ramas acolo...o vodca
gata ...ultima ..jur...ultima...de maine..gata...

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!