poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2156 .



De ce nu mai zâmbim?
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Asura ]

2006-02-01  |     | 



„Nu mai are niciun rost să ne ascundem după minciuni de genul: ne e bine dacă știm că avem un acoperiș deasupra capului sau că ne ducem, zi de zi, în același loc (in)stabil de muncă, ce ne creează iluzia unei vieți decente”. Astfel de cuvinte aud foarte des, fie din partea părinților, a bunicilor care au obosit să mai spere sau a prietenilor de vârsta mea care, din motive mai mult sau mai puțin economice, aleg să plece peste hotare în căutarea unei vieți mai bune. De ceva vreme, mă întreb din ce cauze au renunțat românii să mai zâmbească sau să mai râdă din toată inima. Copleșiți de grijile cotidiene gen lipsa banilor sau datoriile de tot felul, uităm parcă să ne oprim și să ne întrebăm dacă merită să ne afundăm în aceste găuri negre. În fiecare zi observăm inevitabil neputința vârstnicilor în fața farmaciilor, tristețea tinerilor care nu își găsesc un serviciu, lacrimile unor copii care au intrat prea devreme în vârtejul vieții, dar și indiferența fiecăruia dintre noi. Am impresia că ne încăpățânăm în fața unor realități care pot deveni din amare mai dulci doar printr-un simplu zâmbet. Nu mai știm să fim sinceri cu noi înșine, ne mințim crezând că dacă sărim peste partea cu sentimentele va fi mai bine. Din păcate, oameni buni, ziua de mâine se va transforma într-un coșmar dacă nu ne corectăm. Începând din această clipă și nu atunci când poate va fi prea târziu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!