poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1957 .



Plagiat
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MiLo ]

2005-12-21  |     | 



Ați fost vreodată îndrăgostiți? Ați spus vreodată „Te Iubesc” cu toată inima? La prima vedere pare a fi un fapt banal a pronunța încrengătura de opt litere care exprimă cel mai frumos sentiment cunoscut de om de la Adam încoace. Dar a spune „Te Iubesc” nu este același lucru cu a simții iubirea. Mulți dintre noi, poate prea mulți, folosim această expresie mult prea des și în contexte mult prea banale, contexte în care, de cele mai multe ori nu au nici cea mai mică legătură cu sentimentul mult râvnit. Iubirea este un dar divin de care se poate bucura fiecare om cel puțin odată în viață și ca orice lucru divin trebuie tratat cu multă seriozitate. Poate să vă pară improprie amestecarea iubirii cu seriozitatea, dar dacă stăm să ne gândim omul suferă cel mai mult și mai aspru din cauza acestui sentiment, așa că trebuie să fim serioși. Cred că orice persoană care a simțit că e „îndrăgostit” și-a pus întrebarea: “De ce trebuie să suferim dacă iubirea este un lucru divin iar, cel puțin din punct de vedere teoretic, ceea ce este dăruit de Dumnezeu este îmbibat de fericire?”. Dar v-ați gândit vreodată că suferința cauzată de aparenta iubire este o dovadă de slăbiciune a celor aparent îndrăgostiți? De ce iubire aparentă, de ce aparent îndrăgostiți? Pentru că atunci când două persoane care își împărtășesc un sentiment apropiat iubirii se ceartă este o dovadă a faptului că în acel cuplu există divergențe care îi conduc la crunta despărțire, tocmai în momentul în care puteau să jure că sunt făcuți unul pentru altul. Să nu vă gândiți neapărat la un cuplu clasic care declară deschis că sunt împreună, pentru că, neintenționat cei care se iubesc formează un cuplu. Iubirea implică potrivirea perfectă dintre cei doi, din absolut toate punctele de vedere și tocmai de aceea îmi pun mai mereu întrebarea: “Oare câți din cei ce au trecut, cei ce sunt și cei care vor veni, au cunoscut, cunosc sau vor cunoaște vreodată iubirea plină, iubirea adevărată?”. Nu cumva cei care au crezut că sunt îndrăgostiți au cunoscut un sentiment foarte apropiat de iubire? Poate de aceea mai toți scriitorii vorbesc despre iubire ca fiind ceva aproape intangibil pentru suflet!? Și atunci cum am putea să numim sentimentul care încearcă să plagieze dragostea într-un mod rușinos?


Pentru a nu fi subiectiv vă las pe voi să definiți plagiatoarea iubirii…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!