poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1472 .



pasarea phoenix
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2005-12-17  |     | 



-Ar trebui omorit ca un sobolan.Banuiam ca ceva pute in toata treaba asta.
-Si fata? Ea ce rol are in toata treaba asta?
-Uita-te mai bine la ea! Uita-te! Ce vezi?
-Vad ca ti s-a cam infundat.Daca nu te omorim noi, te omoara mafiotul.Nu ca noi o ducem mai bine.
-Nu credeam sa scap de nebunia de la mine din tara si sa ajung in balamucul asta.
In acel moment geamul se facu tandari si cioburile se imprastiara peste tot.
-A inceput spectacolul! Atentie la geamuri!
O noua explozie si scara se prabusi intr-un zgomot asurzitor ingropindu-i intr-un morman de lemn si praf.Toma apuca pistolul si-l indrepta spre usa unde se agitau niste oameni, evident nu prieteni.Prin aer vijiira doua grenade care se lovira de perete si cazura la picioarele moldoveanului.Toma si sirbii se aruncara la disperare si Dragan pasa grenada catre usa numarind cind in rusa cind in germana.Cealalta ramase inerta la picioarele moldoveanului care nu se miscase deloc.
-Cred ca a facut pe el!Culmea!
-Nu vreau sa moara totusi.Poate ne ajuta sa iesim din mizeria asta.
-Atentie la usaa!
Dragan matura cu o rafala usa si se trinti la podea in momentul cind realiza ca vor avea probleme tot mai mari pe masura ce timpul se va scurge.
-Trezeste-l pe idiotul ala sa gaseasca o solutie ca ne mananca astia de vii!
La fel de brusc se lasa linistea si rasuflara usurati.Erau albi de var si asteptau.
-Sa continuam!
Moldoveanul statea ghemuit intre ei si plingea cu sughituri spre disperarea lui Dragan.
-Zi prietene, cum scapam de aici?Ai citeva minute sa gasesti solutia altfel ma vad nevoit sa te impusc!
-Solutia exista.Vru sa continue cind Toma il opri.Fata se ridicase in fund si se uita la ei oarecum mirata, oarecum nevenindu-i sa creada.
-S-a trezit zina.Sa vedem ce surprize mai aflam.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!