poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1019 .



pasarea phoenix
proză [ ]
inainte

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2005-12-17  |     | 



-Suntem intr-un film de groaza? ce naiba se intimpla in padurea asta?
-Daca scap viu te lamuresc.
-Aha.Incepe sa devina tot mai palpitant.Dintr-un biet profesor am ucis o femeie, am furat o suma enorma de bani pe care sincer nu am vazut decit o singura data, am alergat prin fosta Yugoslavie dupa cai verzi pe pereti ca sa revin atot aici.Vorba lui tata "istoria se repeta si da pe alaturi".
-Chiar ai ucis-o?
-Habar n-am.Orice e posibil.Dar in viata mea nu am lovit o musca dar sa omor o femeie.Ma rog nu era chiar femeie in adevaratul sens al cuvintului.Conteaza doar ca mi s-a pus in circa toata afacerea.
Masina lua curba intr-un mod foarte riscant si fata gemu ca apoi sa isi piarda cunostinta..Hanul se ivi dupa colt , intunecat, sumbru si oprira la citiva metri de intrare.
-Acum ori niciodata! zise moldoveanul apasind timid intrarea .Scarile urcau in spirala si se chinuira citeva minute pina sa gaseasca o lumina cit de cit convenabila.
-Daca aprinzi becurile o sa inviti pe toata lumea la noi.Da-mi lanterna!
Cu inima cit un purice Toma urca scarile tinand pistolul si impinse cu piciorul prima usa.
-Cioc, cioc! zise si descarca pistolul facind micuta bucatarie tandari.
-Dumnezeule! Esti un adevarat Rambo.Nu vrei un tun?
-Taci din gura! Pune fata jos!
Sirbii se uitara la Toma apoi facura din cap catre moldovean.Ca la un semnal trei pistoale se indreptara spre acesta.
-Cred ca trebuie restabilim niste adevaruri nu crezi?
-Ce adevaruri? Nu pricep..
-Pai... ce cautam noi aici si toata povestea cu vinatoarea asta.Sti prea multe lucruri, cunosti pe toata lumea..
-Okay, okay..va spun..Am fost trimis ca sa te aduc in tara, din nou, Pisica vroia sa te omor din prima dar m-am opus, nu sunt adeptul unui asasinat.In padurea asta se fac de ani de zile experimente militare, oameni care sunt tratati pt a deveni superluptatori.Ca sa finanteze aceste proiecte au facut o vinatoare, voi sunteti vinatul ei sunt vinatori.Din pacate, tratamentul a dat gres fiindca au aparut mutatii genetice,soldatii s-au transformat in niste personaje lipsite de orice constienta umana, pur si simplu sunt animale dresate sa ucida.
-Si atunci cum a dat gres?
-Simplu.Sunt de capul lor.Inainte erau controlate acum se vede treaba ca nu..
-Asa.. mai departe.
-Nu mi-a fost greu sa te conving sa vii din nou aici cunoscindu-ti setea de razbunare.Apropo, fata ucisa era iubita mafiotului, febletea lui.Te-ai legat de fata care nu trebuia...
-Ihim..mai departe..
-Acum ca esti aici trebuie doar ca sa spui unde sunt banii si apoi sa fi omorit , un lucru foarte simplu de altfel.
-Dar nu e totul..
-Nu e.Am fost platit sa te aduc aici in hanul asta fara sa banuiesc ca prin asta mi se intinde si mie o capcana.
-Tipic pentru mafiotul nostru...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!