poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1987 .



Despre copii
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Godfather ]

2005-12-14  |     | 



Am început să te ascult. Mi se părea că exagerezi, dar că ești disperat dupa audiență. Trecuseră zile de când nu mai vorbisei, în așteptarea unui suflet demn de a-ți împărtăși durerea. M-am așezat pe scaunul prăfuit din sufragerie și am așteptat liniștit să mi te destăinui. După câteva secunde infernale, ai vorbit. Mi-ai povestit simplu, în cuvinte rare, despre un copil deosebit, un copil banal. Un copil ce avea vise, realizabile până la cel mai amănunțit detaliu. Vesel, nepăsător, prea conștient de frumusețea divină și de perfecțiunea implementării ei. Atunci te-am întrerupt. Sceptic, te-am întrebat despre acea frumusețe și despre însemnatatea ei. Tu te-ai oprit și ai privit sec pe fereastră. Un copil încruntat trecea grăbit prin fața florăriei. Se opri brusc și dădu să traverseze, fără a se asigura. Speriat, am încercat să strig, să-l opresc, însa eram prea înghesuit în intimitatea camerei. Dupa câteva clipe m-am liniștit, căci nu erau mașini. Doar strada murdară, batjocorită de pașii ușori ai copilului. Când am întors privirea, nu mai erai. Însa pe scaunul prăfuit ședea acel copil. Cu fața luminoasă, mi-a zâmbit.
I-am luat cu grijă mâinile în ale mele și m-am ghemuit lângă el. Mi-a povestit cu entuziasm despre visele sale și despre finalitatea acestora. Suna cunoscut, parcă mi-ar fi povestit despre tine. Nedumerit, am ridicat privirea către el. Era încruntat, cu privirea stearsă, fără sclipire. Din toată splendoarea inițială a chipului său nu se mai recunoștea nimic, dar m-am silit să îl ascult în continuare. Nu știu cât timp a trecut: zile, ore, secunde. Când în sfârșit s-a oprit, eram epuizat. M-am ridicat încet de pe scaun, mi-am luat haina din cuier, am scotocit buzunarele în căutarea cheilor și am ieșit grăbit. Coborând scările m-am uitat la ceas. Iar o să întârzii la serviciu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!