poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2088 .



Firmă de consultanță
proză [ ]
Nimic nu e ce pare-a fi
Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Luckyten ]

2005-11-04  |     | 



În urmă cu câteva săptămâni m-a sunat la telefon un fost coleg, venit din Canada special pentru a urmări festivalul George Enescu. Nu ne văzuserăm de foarte multă vreme însă aflasem că e în țară, așa că n-am fost prea mirat de telefon. Mi-a propus să ne vedem la un restaurant, să mai schimbăm câteva vorbe. Ne-am bucurat amândoi de revedere, am discutat de una, de alta, despre colegi, cunoștințe comune, etc. Nu știam exact cu ce se ocupă, așa că l-am întrebat; mi-a răspuns că are o firmă de consultanță. M-am bucurat foarte mult să aud lucrul ăsta pentru că de mult voiam să aflu cam cu ce se ocupă o astfel de firmă și iată că acum aveam o minunată ocazie să-mi completez și acestă lacună a cunoștințelor mele de cultură generală. Deși răspunsul a sosit cu promptitudine, totuși am avut impresia că era pregătit dinainte: "Uite, am să-ți dau un exemplu și ai să înțelegi imediat: vine un client, îl poftesc să șadă, schimbăm câteva vorbe și la un moment dat mă întreabă ce oră e. Îi iau atunci ceasul de pe mână, îl privesc, îi spun cât e ora după care-i scriu o factură pe care el mi-o achită; ne despărțim apoi foarte mulțumiți și unul și altul! Ai înțeles?" Mare lucru nu înțelesesem, dar am dat aprobator din cap, rușinat de câtă ignoranță dădusem dovadă punându-i o întrebare cu un răspuns atât de simplu. Când a venit chelnerul cu nota de plată, s-a îndreptat fără șovăire spre amicul care radia bunăstare și avea acel aer inconfundabil al omului de afaceri prosper! După ce am ieșit afară și ne-am despărțit cordial, primul lucru pe care l-am făcut a fost să-mi pipăi buzunarul: nu eram sigur dacă nu cumva consumația se plătise din banii mei...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!