poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1205 .



abSURDitate
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [poetulcircar ]

2005-09-29  |     | 



abSURDitate


Ce poți să faci cu un capac de bere? Eu unul aș face o lamă cu care rad găina sub aripă, iar eu mă înțep în deget. Penele smulse din găină le înmoi în sângele meu și dau luciu cozonacului din nămol copt pentru Paștele viitor, pe care-l pun comod în puful ras al găinii oarbe din ograda bunicii moarte a vecinului prea mic pentru a mă cunoaște, și-l las la clocit câțiva ani până ies pui din cocă crudă, rași sub aripile încă neformate și cu crestele roșii precum sângele meu de mult închegat pe coaja cozonacului vechi de atâția ani de ședere și care nu mai poate fi mâncat de nici o lighioană pofticioasă, ori rozătoare grasă zămislită din cine știe ce brioșă din lapte de mâță ornată cu păr de spân mitic omorât de-un Harap jalnic pe un cal năprasnic, născut dintr-o mumă și-un mumoi singurii rămași în viață după dezastrul cu gheață în care au murit și dinozaurii lungiți până la cer să-l caute pe El și care negăsindu-L acasă au început să mănânce iarba grasă a raiului omenesc călcată de sfinți importanți și oamenii credincioși ai grotelor mâzgălite de unghiile mari ale unor pădurari întorși de la vânat cu hrană pentru copiii gălăgioși mult prea frumoși pentru niște barbari crescuți cu bâta ruptă din copacul divin al părinților lui Abel și Cain, iubiți de Dumnezeu și urâți de urmașii lor supărați că nu sunt acolo sus unde au fost ei la început când se aprinsese Soarele și Pământul începuse a se roti asemeni cuvintelor ce-mi zumzăie nervoase în oase de seara până dimineața când mă duc să fac piața și cumpăr o bere primind cadou o găină mult prea păroasă ca s-o bag în casă...................
(cine vrea și cine poate, să o ducă mai departe).

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!