poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 63 .



Groază în orașul fără literatură
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-01-10  |     | 



Necuratul și-a băgat coada în cartier odată cu primele zile mai calde de primăvară. Mai exact doar cu doamnele și domnișoarele atrăgătoare avea el treabă. În mai puțin de o lună, fix o sută șase reprezentante ale sexului frumos au depus plângere la poliție că fuseseră agresate. Niciuna nu a vrut să detalieze, niciuna nu prezenta certificat medico-legal, cât despre viol nici vorbă, dar absolut toate erau indignate și cereau dreptate, mână fermă a organelor de ordine și chiar intervenția masivă a Bisericii. Aghiuță în sus, Satana în jos, era clar, ceva negru și îngrozitor se așezase ca un blestem peste cartier, asta se spunea. Bărbații, cot la cot cu poliția și cu un sobor antrenat de preoți s-au constituit în patrule incisive și neobosite prin parcuri, printre blocuri, prin parcări și coclauri. Căutau un tip frumușel, aranjat, cu limbaj elevat și glas mieros care se plimbase săptămâni întregi prin zonă, arătând bine și mirosind a odicoloane scumpe, care atrăsese cele o sută șase victime și le citise poezii creație proprie pe câte-o bancă sau direct pe colțul ierbii crude de aprilie, așa cum începuse să clarifice ancheta organelor de stat și chiar a celui mai puternic și influent jurnal de mondenități din județ. Ori așa ceva era îngrozitor, inadmisibil și ridicol, după spusele primarului, ținând cont că nu exista în toată urbea nicio bibliotecă, nu se vindeau cărți în librării, ultimul poet local murise în urmă cu o sută de ani iar școlile înlocuiseră orele de limba română cu inițierea în operarea pe rețelele de socializare. În prima seară, bestia a fost prinsă. Autoritățile nu au oferit detalii deocamdată. Vom reveni cu poezii imediat ce vor intra în posesia noastră. Scuze, cu informații.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!