poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 154 .



Farmacia de prafuri japoneze
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-10-11  |     | 



În multe zone din Japonia, la orele crepusculului, femei și copii care se joacă prin parcuri dispar frecvent în mod misterios. În casa unui țăran din Samuto, în satul Matsuzaki, o tânără pe nume Inozuka a dispărut lăsându-și sandalele de paie la umbra unui cais în floare. Într-o zi, după treizeci de ani, când membri ai familiei și vecini se adunaseră în casa cu pricina la un pahar de sake și un bol de orez, tânăra a reapărut îmbătrânită și cocoșată. Când au întrebat-o cum de se întorsese, ea le-a răspuns că a trecut doar să vadă ce mai fac toți, adio și la revedere. Și a dispărut din nou fără a mai lăsa ceva în urmă. În acea zi vântul bătea foarte tare. Chiar și în zilele noastre locuitorii din Samuto știu că există posibilitatea ca, în zilele cu vânt puternic, bătrâna în cauză să mai treacă pe acasă doar așa, din curiozitate, chiar dacă de la dispariția ei inițială au trecut deja patru sute optzeci și nouă de ani. Femeile și copiii care dispar confirmă cu toții, când mai trec și ei pe la casele lor, că Inozuka e bine însă cam ocupată cu vântul și cu secolele. Nu e poveste, nu vă mint, e cât se poate de real, am citit totul pe eticheta unor prafuri de visat luate de la drogheria din colț care ieri încă mai exista, n-aveți cum s-o ratați dacă treceți prin zonă, are un unicorn care deschide ușa la intrare și o scară de acces ca un melc da' făcută din fluturi.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!