poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 994 .



Litere, tren, Adina plus alte alea
proză [ ]
Adina

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2016-11-07  |     | 



Acum douăzeci de ani, prietena mea Adina a ținut cel mai tare jurnal din lume. O invidiam. L-am buchisit, țin minte, pe plajă la Neptun. Trei minute mi-au fost de ajuns, așa de mare era fabulosul jurnal. Suna cam așa: la două noaptea am ajuns acasă. La două și un minut mi-a ieșit tata în cale pe hol și m-a certat. La rahatul dintotdeauna a adăugat ”uite ușa dacă nu-ți place să te cert când vii la ora asta”. La două și treisprezece am plecat de acasă. La două și douăzeci și opt am ajuns la Gara de Nord, m-am uitat pe tabelă și am văzut că primul tren pleacă abia la șase. La trei fără douăzeci și cinci m-am culcat pe o bancă de pe peronul patru și am încercat să dorm. La cinci treizeci s-a deschis casa de bilete. Când să plătesc, mi-am dat seama că nu luasem bani de acasă. La șase fără cinci m-am suit în tren oricum. La șapte fără zece un controlor m-a obligat să cobor la Mătăsaru. La șapte alergam printre țărani pe ulițe. La opt și zece, bătăturile de la degetele mici m-au făcut să mă opresc în apropierea poștei din următorul sat. La opt și nouăsprezece, un nene mirosind a brânză s-a apropiat, m-a măsurat din cap până la călcâie și m-a întrebat cât iau pentru o partidă de amor. La opt și jumătate am intrat la poștă, am sunat acasă cu taxă inversă și, sughițând de plâns, l-am rugat pe tata să vină să mă ia dracului de acolo.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!