poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5909 .



Omul împotriva sistemului
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Partea 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lola6 ]

2016-04-21  |     | 



Interpolul Galactic, atmosfera destul de liniștită, ca înainte de căderea unui asteroid.

Visul meu din spatele visului meu îmi arăta că trebuie să cad în gol fără să mă opresc.

Planetele pluteau într-o tăcere cosmică.


Un singur om, împotriva Universului, tăcut. Urletul lui, pe care și-l închipuia atât de tare, pe planeta de pe care venea, Terra, era acum o miime din miliarde și bilioane de alte sunete: supernove explodând, găuri negre sau sunetul asteroizilor sau cometelor plutind.

Așa că, în tăcerea în care plutea, urletul lui pur și simplu nu mai conta. Visul din vis nu s-a oprit.

A ajuns pe una din planete, și a făcut cunoștință cu locuitorii ei. Ei aveau alt limbaj, altă civilizație.
Terra îl exilase pe X. Domnul X. nu fusese demn de civilizația de pe Terra, deoarece încălcase toate regulile ei.
Devenise un criminal cu sânge rece, care evadase din 50 de închisori. Considerat pericol public, a fost exilat în Univers.

Fiind un narcisist psihopat, devenise criminal, de fapt, deoarece, în copilărie, asistase la moartea mamei lui. Văzuse în repetate rânduri cum tatăl lui o bătea, sfârșind în cele din urmă prin a o omorî cu 150 de lovituri de topor.

Atunci a fugit de acasă. Și a luat și acel topor, cu el. Și a ajuns să retrăiască zilnic umbra acelui coșmar, prin cei pe care îi omora. De obicei, alegea bărbați care aveau familii, și pe care îi găsea la cârciumă, bând, sau pe care îi vedea bătându-și soția. Așa credea el că e justițiar. De fapt, nu trecuse peste moment.

Aici, pe planeta pe care a ajuns, una roșie, cu reflexii verzi, crima era ceva obișnuit. Totuși, ceva era diferit: nimeni nu era pedepsit pentru că o făcea. Așa că, brusc, nu a mai simțit nevoia să omoare. Pentru că el era omul menit să fie mereu împotriva sistemului...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!