poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1065 .



Visez să mi se frece. Urna
proză [ ]
Cenușă

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2016-03-15  |     | 



Câte lucruri deosebite ale vieții am pierdut... Regret fiecare secundă de când sunt mort că n-am făcut aia sau ailaltă la douăzeci, la treizeci de ani. Atâtea temeri m-au oprit, atâta timiditate, atâta grijă de dojenile familiei, de imaginea mea în fața lumii... "Nici mort", mi-am zis mie și tuturor când cel mai bun prieten din copilărie a abandonat școala și a fugit la București cu o fată din cartier. S-au chinuit, s-au iubit și iată-i acum, după treizeci de ani, la casa lor, cu copii, cu slujbe bune, fericiți și mândri de povestea lăsată în urmă, de lupta cu toți și cu societatea. "Nici mort", i-am spus pe șleau șefei care mi-a propus să mă culc cu ea, apărându-mi principii pe care un coleg de-al meu nu le-a avut și care apoi i-a devenit soț și imediat acționar miliardar la firmă. "Nici mort", am zis atunci când am văzut că nu-mi iubesc nevasta și toată lumea îmi spunea să divorțez cât sunt încă tânăr și nu avem copii. "Nici mort", când trebuia să-mi părăsesc iubite infidele, slujbe oribile, orașe insipide, țări malefice și anotimpuri ploiase. Am pierdut șanse uriașe să fiu bărbatul pe care-l visam iar acum, când speram și eu să-mi împlinesc toate dorințele în altă viață, apare cea mai imbecilă verișoară a mea și-mi convinge băiatul să mă incinereze. Îmi mai rămâne doar speranța că poate cândva, nu peste mult timp, să ia cineva urna în care zac și să o frece ca să încep altă viață, una mișto, tupeistă, dată dracului, măcar ca duh într-un basm.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!