poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1112 .



Studii superioare. Pe pulpă
proză [ ]
Minodora

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2015-12-02  |     | 



Stimate domnule profesor,
Vă scriu pentru că trebuie să vă aduc la cunoștință ultimele evenimente care ne privesc pe amândoi, evenimente provocate de erori de calcul pe care le-am făcut împreună. Prima eroare, a mea, a fost aceea de a crede că mă veți trece la examen chiar dacă nu am trecut pe la cursurile de asistență obligatorie. A doua eroare, tot a mea, a fost aceea de-a veni în biroul dvs. minunat încrezătoare că, în infinita bunătate ce vă caracterizează, veți reconsidera nota mea de 3. A treia eroare, de data asta a dvs., a fost de-a pune mâna ca din greșeală pe genunchiul meu și de-a începe o energică mângâiere pe pulpă în sus care dădu naștere celei de-a patra și definitivei erori, a amândurora, care are ca rezultat faptul că nu mi-a mai venit ciclul de aproape două luni. Ajunși în acest punct, consider că aveți două opțiuni: să-mi trimiteți o sinceră cerere în căsătorie însoțită de un 10 la examenul la care în prima fază m-ați picat și de salutări cordiale decanului Georgescu, șeful dvs. și în același timp tată iubitor al subsemnatei sau să vă prezentați demisia plus un cec de 50.000 de euro pe care vin negreșit să-l accept cu drag în același birou minunat care ne-a fost cuib de amor pentru aproape 3 minute. Sincer, sper ca nu cumva să comiteți o a cincea eroare, de această dată fatală. Nu uitați că sinuciderea doare al dracului și strică și imaginea construită cu greu o viață întreagă.
Cu drag, a dvs. studentă promițătoare, Minodora Georgescu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!