poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 852 .



Supradoză de parfum
proză [ ]
Octombrie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2015-10-13  |     | 



Făceau trafic de flori. La porțile liceelor vindeau margarete iar în toaletele discotecilor, crizanteme. Crinii îi dau la un preț foarte bun, șopteau pe străzile obscure din centrul orașului la urechile trecătorilor în căutare de beție vegetală. Poliția confiscă o încărcătură de mimoze, cea mai mare de până atunci din toată Uniunea Europeană. Generali ai pazei de coastă prezentară presei trei tone de mușcate descoperite pe o iolă aflată în derivă la două mile în largul Costineștiului. Costache F.a fost arestat pe aeroportul Otopeni pe când se întorcea din Olanda. Avea șase sute de grame de lalele ascunse în fundul dublu al geamantanului. Părinții începură să controleze atunci mai cu atenție și mai des ghiozdanele copiilor, în căutare de roze, calendule, bujori și ghiocei, substanțe anunțate de autorități ca fiind ieftine dar nicidecum mai puțin periculoase. În buzunarele blugilor lui Adișor am găsit petale de orhidee, am auzit o mamă confesându-i tragica descoperire, plângând, unei alte mame, la coadă la ghivece și vaze. Un pic mai încolo, la magazinul de semințe și aranjamente florale am auzit o doamnă povestind vânzătoarei că l-a făcut pe fiu-său adolescent să jure că nu va mai cumpăra niciodată garoafe. Se umplu lumea de mari traficanți și de și mai mari consumatori. Grădinile de dezintoxicare gemeau de clienți. Lumea devenise o cloacă puțind a lăcrămioare și a violete în timp ce în serele ascunse dintre muntele Venus și punctul G de pe harta Lovelandiei, îndrăgostiții planetei trăiau la adăpost de nebunia lumii dăruindu-și la nesfârșit panseluțe, nuferi și gladiole.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!