poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1012 .



Paginofagul
proză [ ]
Doamna Mălin

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2015-09-02  |     | 



O adora. Îi era idol. Respira accelerat aromele pe care ea le lăsa în jur. arome de femeie spectaculoasă aflată pe scaunul din dreapta al mașinii. Pentru prima dată lângă el așa de aproape. O atinse ca din greșeală băgând în viteză la semafor. Atingere suficientă ca să-și ia zborul de bărbat îndrăgostit pierdut. Îi veniră în minte orele ei de meditație, de lucrări de control și chin la examene și simți dorința animalică de-a-i săruta genunchiul gol. Se abținu. Un fluture din stomac îi aminti cum, ca dovadă nebună a sentimentelor sale, mâncă tot manualul de științe sociale din anul doi, carte pe care i-o dăruise ea. O sută șase pagini, cu poze color și colită gastrică. Ce mai conta... Au reușit să-i spele stomacul dar nu și senzația de posesie a femeii iubite. La Urgențe, vai ce coincidență, o văzu trecând. Indiferentă, bronzată, însoțită ca întotdeauna de altul. O văzu trecând și douăzeci și șapte de ani mai târziu, la fel de indiferentă, deloc bronzată și singură. Atitudinea ei deja nu mai era de Miss Univers, ridurile nu-i permiteau. Cu toate astea, nostalgic văzându-și zeița pierdută, a făcut un gest ca un omagiu sută la sută nebun, așa cum nebun simțise totul pentru ea, mereu. Un omagiu eroic, inutil dar mânat de același fluture din stomac care nu murise: mâncă ditamai volumul "Război și pace". O mie cincisute treizeci și două de pagini din acea ediție rară pe care o citi în adolescență, cu ea ca profesoară. O mie cincisute treizeci și două de pagini cu personaje fantastice căutându-și, pe esofag în jos, destinul lor deja scris, ca și al lui. Destin plin de o iubire care nu moare niciodată, bronzată sau nu, însoțită sau singură, tânără sau nu prea.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!