poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 720 .



Mica publicitate neagră
proză [ ]
Cu dric la poartă și cai mascați

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2014-02-22  |     | 



Într-o dimineață oarecare a monotonei sale vieți, Grigore își lua micul dejun în fața televizorului, fără a fi atent, însă, la știrile despre economie și fapt divers pe care le bălmăjea crainicul. Minute după aceea, în fața oglinzii, se asigura că imaginea sa era perfectă: purta cel mai nou și frumos costum, pantofii îi străluceau iar fața îi afișa cel mai delicat și temeinic bărbierit, parcă pentru o ocazie unică. I se părea că anunțul din ziarul de pe masă era creat anume pentru el: Se caută bărbat prezentabil, cunoscător al câtorva limbi străine, fără obligații familiale, dispus să călătorească, pentru o slujbă bine plătită într-un domeniu neatins de criză. Ce noroc, își zise Grigore pentru prima oară după cinci ani de șomaj în care disperarea cea mai cruntă îl pusese la pământ de câteva ori. Adresa firmei angajatoare era a unei fabrici enorme din partea cea mai obscură a orașului, o clădire ce părea abandonată dar care forfotea de lume la intrare. Șeful de relații umane, un bărbat cu aspect sinistru și parcă transparent, începu să-i expună lui Grigore avantajele nenumărate ale jobului, cum ar fi călătoriile prin toate ungherele Pământului și cunoașterea a tot felul de oameni, care mai de care mai extraordinari. Grigore era entuziasmat. Și a stat așa vreo cinci minute, până în clipa când își luă în primire biroul și găsi o coasă uriașă după ușă. Șeful de relații umane îi șopti la ureche: de ce te miri, Grigore? N-ai văzut știrile de ieri? Vezi dacă nu ești atent la televizor? Te-ai sinucis ca un laș, după doar cinci ani de disperare. Să le mulțumești vecinilor că te-au îmbrăcat frumos pentru înmormântarea de mîine.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!