poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 841 .



Pe muchie de cuțit
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gyulya_28 ]

2012-03-18  |     | 



Se spune că suntem oameni, trup și suflet, și asta presupune a fi om în orice situație de criză: să oferi sprijin, suport moral când cineva plânge sau e inntristat , să oferi ajutor la nevoie, când totul depinde de tine să ai această latură , această simțire umană . E ca un nivel cu trepte în care urci mai sus și activezi partea bună atunci când e vorba de echilibru de a salva viața cuiva și riscul de a o pierde , când există o victimă , o armă, un infractor, o bombă, dar fiind acolo când se derulează acțiunea când poate totul e între viață și moarte .. când totul depinde de tine ..ai tendința să eziți ..te mai gândești o dată ..și abia apoi te hotărăști să faci următorul pas și ești acolo, cu toate că nu ști cât de grav este sau cum o să se termine. Ești prins ca într-o capcană , pătruns în miezul unei bombe unde nu ai voie să te miști , unde trebuie să fi atent la fiecare mișcare pe care o faci fracțiuni de minunte înșirate prin care îți retrăiești viața toată gustând-o mai puternic parcă și rămâi ferm acolo cu tot riscul și cu toată frica te panichezi și fugi sperând să nu te judece nimeni și vrei ca cineva să-ți ocupe locul repede iar ceilalți se uită cu ochii mari acuznd poate lașitatea sau slăbiciunea care ți-a luat aerul puțin câte puțin în timp ce tu decazi ca om căci ai crezut că o să fi diferit , că o să acționezi cu curaj în acel mod în care se așteaptă toți..credeai că o să rămâi până la final ..și nu înțelegi ce te-a determinat să dai înapoi ..poate a fost răspunderea prea mare? teama de eșec? De moarte? și aici se nasc regretele cu n-ar fi trebuit să fiu , să aleg să fug.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!