poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 883 .



Cearta cuplu
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gyulya_28 ]

2012-03-18  |     | 



Când se subțiază frumosul ce ne pătrunde-n sufletele de copii, de iubiți, căldura și liniștea când se topesc alene, vedem defecte, vedem ceată , se agăță amănuntele de noi ,și nu ne mai convine starea de bine de cuplu și căutăm ceva ..o schimbare ..și se nasc reproșuri, . mocnește focul și ies la suprafață vorbe care s-au uitat în șifonier și le folosim pe post de arme, ridicăm tonul, intrăm într-o stare de tensiune, crește pulsul și nervoși fiind, fredonăm cuvinte dure, grele care ne surprind și care ating corzile poate cele mai sensibile le simțim ca niște cuie bătute în picior și de durere ne amorțește fața și nu mai avem aer să respirăm , simțim săgeți în tot corpul care ne pătrund, ceva neașteptat ,un șoc, ea fiind cea rănită care tace și îndură, încearcă să pară puternică dar nu poate și plânge că e prea mult de dus și prea apăsător, iar el pentru un moment ar fi vrut să oprească timpul, să șteargă acea parte nefastă cu buretele pentru că e plin de mustrări și de regrete și îl apasă un aer greu în piept cu părere de rău. Ea în cameră, el afară caută răspunsuri, soluții coezistand într-o liniște totală . Și la final încercăm să înțelegem, care e rostul acestui episod din viață..mai departe, să nu vorbești ? tăcerea nu ar părea un răspuns ferm, să fi indiferent? poate e prea dură această cale... să încercăm să rezolvăm discutând? sau să ascultăm să înțelegem mai bine ce își dorește celălalt..și dacă iubirea mai respiră în amândoi se iartă totul, greșelile sunt omenești dar depinde totuși de gravitate când sunt mici închidem ochii cu speranța că nu se vor mai repeta cât despre greșelile mari renunți la cel care te-a paralizat și chiar și așa simți că nu plătește suficient.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!