poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1038 .



Gheran vorbeste, sfatuieste si loveste din nou!
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Capitolul intai

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Perjuanisul ]

2012-01-22  |     | 



- Vai de mine! Sunteți de la gardă? Aveți un costum așa frumos, de-aia zic...
- În proprie imagine publică! Glumesc, stați liniștită! Dă-mi mai repede hârtia, am început să am nevoi, ca voi, oamenii... Cât mă costă?
- E gratis pentru dumneavostră, fac și eu o promoție de angajată! Așa mi-a venit... Simt ceva la dumneavoastră... Îmi vine să lăcrimez! Puteți să mergeți ori la pișoar ori la cabină, dacă vreți mai mult timp de gândire!
- Ia zi... Ai probleme?
- Nevoi personale? Sau de nivel de trai?
- De nivel de trai e mai greu, la nevoi personale te puteai duce oriunde... Zi, fata mea, ce probleme ai?
- Mi-au întârziat salariul... Am zece copii acasă! Opt știu că sunt ai mei, dar și ceilalți sunt tot suflete! Sunt o sfântă! N-am putut face facultate și aștia-și bat joc de mine!
- Unde e șeful tău? Dar spune repede! Fac pe mine!
- Am numărul de telefon! Poftiți!
- Sun acum! Alo! M-auzi? Bună ziua, mă numesc Gheran! Așa mi l-am ales! Cine sunt? Eu sunt tatăl tău! Și al acestei angajate nenorocite ce lucrează la dumneavoastră! Știați că are o groază de copii făcuți la meserie, este o muncă grea, dar nu poate să-i țină-n viață? De ce nu-i dați salariul? Cum? Ce mă interesează pe mine? Știți cine sunt? Eu sunt cel ce conduce lumea, dar a trebuit să am anumite nevoi pământene... Nu mă crezi? Ia vezi, mai simți pulsul vieții? Aha, te doare... Hai, nu mai țipa, știu ce e durerea! Vezi că nu te mai crede nimeni de ce ai murit! Ok! Te schimbi? Dai salariul? Foarte bine, până mă duc să mă descarc, sun-o pe angajata ta! N-am chef să am probleme de revenire aici!
- Ați vorbit?
- Da! S-a rezolvat! Dă-mi hârtie!
- Am o rugăminte!
- Deja e prea mult, dar spune! Respect oamenii, câteodată mi-o iau înainte...
- Când ieșiți, îmi dați un autograf pe hârtia folosită? Sunteți salvarea mea!
- Nicio problemă! Dacă mai aveți necazuri... Gândiți-vă la mine! Știu cum să vin de pe altă planetă inventată de voi! Acum lasă-mă! Nevoile voastre mă dor fizic! Am fugit! Deși Gheran nu fuge, el pur și simplu îndoaie timpul in două secunde... Ah, ce oameni simpli am putut să fac... Mi-e dor de GKJ 5067 constelația 3456758, fără prefix...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!