poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 858 .



Cugetari 2
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [passionpourchocolat ]

2011-02-20  |     | 



Niciodată nu e prea devreme sau prea tȃrziu să oferi tot ceea ce ai celui pe care-l iubești.

Ești fericit cu-adevărat doar atunci cȃnd cei pe care-i iubești sunt cu-adevărat fericiți.

Dacă dragostea începe cu tine, atunci se va sfȃrși cu amȃndoi.

Lipsa de comunicare aduce un surplus de mister, iar lipsa de mister duce la moartea unei relații.

În cursul vieții nu ne temem de nimic, decȃt de clipa în care ne vom teme de moarte.

Nu e nimic mai absurd decȃt raționamentul prin care complicăm lucrurile simple fără să vrem, eliminȃndu-le din ecuație.

Îmi doresc să cunosc secretele lumii, dar nu vreau să le descifrez.

Viața e ca un pahar cu apă: îl umplem cu fericire, ne potolim setea și după ce l-am terminat simțim că suntem prea plini.

Cȃnd mă privești în ochi, cuvintele tale nu au nicio noimă, pentru că le gȃndești prea mult.

Fața este construită în așa fel încȃt să ascundă mereu ceea ce gȃndim, iar ochii, pentru a dezvălui ceea ce simțim.

O femeie se poate plȃnge ore în șir fără să gȃndească, iar un bărbat poate să nu gȃndească ore în șir fără să se plȃngă.

Dacă ar exista numai oameni buni pe pămȃnt, oamenii răi ar purta o mască zȃmbitoare.

Îmi doresc să iau micul dejun singură, prȃnzul în familie și cina numai cu tine.

Orice lacăt are cheia lui, dar nu orice cheie are lacăt. Uneori poate deschide o ușă.

Sufletul e singur cȃnd nu are trup.

Primim întotdeauna ceea ce oferim, mai mult sau mai puțin.

Cȃnd vrei să fii singur, nu goni oamenii care vor să-ți fie alături, pleacă tu de lȃngă ei. Pentru că ei vor ști să te aștepte.

Cȃnd sunt singură, meditez mai mult. Alături de tine, nu-mi pasă nici dacă gȃndesc.

Amintirea e o farsă proastă. Deși ne place să ne gȃndim la ea, mereu ne doare, măcar puțin.

Copiii te fac să te simți atȃt de tȃnăr și totuși, atȃt de bătrȃn...

Nu ești laș dacă nu spui ceea ce gȃndești, ci dacă nu faci ceea ce simți.

Evoluăm odată cu timpul, dar ne degradăm odată cu trecerea lui.

Cȃnd doi prieteni se țin de mȃnă, apare curajul de a spune ceea ce simt unul pentru celălalt.

Un orb este fericit pentru că toate imaginile se reflectă în interiorul său.

Cei ce nu știu să vorbească despre ei înșiși nu înseamnă că se cunosc mai puțin, ci că se cunosc prea bine și le este teamă să recunoască.

A iubi cu pasiune nu înseamnă nimic pe lȃngă a iubi cu compasiune.

Cȃnd cineva îți întinde o mȃnă, prinde-o, pentru că fie te va lovi, fie te va ridica, dar dacă te va ridica vei fi fericit.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!