poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1671 .



Concepție
proză [ ]
cu pământ.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [BogdanRaducu ]

2011-01-15  |     | 



Nu am găsit fericirea din simplul motiv în care l-am renegat pe Creator, în rest am îndeplinit toate cerințele Paradisului, recunosc că toate au fost indirecte izvorând în mare parte din indiferența mea, transformându-se în nimic. Cum am trăit, așa vom sfârși, iar în fața ghilotinei cu toții avem remușcări, ne punem viața într-o balanță gândită pe moment… Totul e în trecut, astfel e inutil să ne agităm la ce ne-a făcut unul sau altul; ne resemnăm involuntar când reflectând tot ce am suferit vreodată, am devenit altcineva, cel pe care nu-l vom recunoaște – am găsit ataraxia și nu-i voi da drumul pentru nimic, iar gândul principal devine pământ, și e deajuns – nu timpul vindecă tot, ci pământul.
Eu am văzut fiara în întunericul necesar ființei mele. În întuneric suntem cu toții singuri, nu avem salvarea la îndemână pentru că nu depinde de cei muribunzi, iar în momentul în care îl urăști pe Creator, singurul motiv existențial e ca atunci când îți găsești moartea speri s-o găsească și el deopotrivă cu tine. E vorba de speculația vietii, să apelăm la demoni… să ne punem tot ce cunoaștem la marginea vieții și să ne facem uitați din amintiri. Vom reuși oare să câștigăm în fața sfârșitului și să fim nemuritori în adevăr ? Am distrus tot ce cunoșteam, iar acum sperăm la mila Providenței, acești cerșetori cu mâna întinsă și speranța picăturii revelației universale - ne trebuie acest statut pentru prețul celeilalte vieți.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!