poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 897 .



Nu spune : NU POT
proză [ ]
Capitolul 2

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Anne14 ]

2010-04-28  |     | 



Ma simteam ciudat in acea zi, de parca cineva mi-ar fi turnat apa pe mine si ar fi inghetat!
Intr-un final am decis sa nu ma mai gandesc la asta. Am plecat acasa. Da, poate nu eram eu indeajuns de bogat sa-mi iau o masina ca ceilalti noi-colegi ai mei, dar puteam sa ma bucur de frumusetea strazilor din minunatul Maryland. Incerc sa meditez,insa, nu mi-o pot scoate pe acea fata din cap.Avea ceva in privire, avea ceva in vorbire, parca ar fi fost botezata in cristelnita cu magie ! Stiu, suna groaznic de aiurea si stiu ca imi lipseste o doaga... dar ce sa fac !
Am trecut deja 4 strazi de la scoala si parca aud din cele mai adanci goluri ale sufletului o voce, iar acum incerc sa o interpretez, adica : daca m-am indragostit? nu, nu, nu ! IMPOSIBIL ! Sa fie clar ! N-am veni aici, ca sa incep cu prostiile din nou, am venit sa fac scoala pe paine !
Termin cu vorbirea cu sufletul... si ajung acasa.
- Hei, Will, luam masa in gradina ! Hai pregatestete!
Miranda, era o femeie simpla, care nu s-a vopsit in viata ei si avea parul ca asfintitul soarelui si ocii de culoarea padurii, varam, ca si ai mei de altfel. Important de mentionat este ca lipsa tatalui, nu prea ma afecteaza, acesta a divortat de Miranda in urma cu 10 ani.
- Si.. te-ai distrat ? Ia zi.. ce pampalai de profesori mai are si Maryland?
- Mama ! CRezi ca altceva mai bun de facut decat sa ma distrez, nu am? A fost binne, insa...
- Hai zi ! Desi stiu ce se intampla ! Will, te cunosc mai bine ca oricine, iti cunosc toate cele 5 zambete ! Si acum il ai oe cel de indragostit !
- Nu e vorba despre asta.. nu stiu ce se intampla, nu mi s-a mai intamplat niciodata !
- Cine-i norocoasa ? O cunosc?
- Nu o cunosc nici eu, dar tu nici atat. Stau in banca cu e.. insa ea nu prea vorbeste cu nimeni.., incep sa cred ca e de ala religie sau poate e dintr-o secta !
- Ehh, Will, nu vorbi asa, poate fata este mai timida . CE zici daca am invitao maine la masa, dupa scoala !
- Sigur va refuza! De abia ca ma priveste ! Poate daca fac asta, am sa pic prost! Dar voi incerca !
- Hai, du-te in camera ta si fa-ti temele, mai tarziu plec pe munte sa mai pictez cate ceva.
Aaa, mi-a scapat ca mama mea este o bine-cunoscuta pictorita.
Ajung in camera.. dar nu ma repezesc la teme.. ci la noul meu I-pod ce mi-l daruise mama inainte de a ne muta. Imi pun castile la urechi, ma asez pe pat si incep sa adorm .. apoi ma trezesc undeva , undeva unde am fost ...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!