poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1403 .



22:59
proză [ ]
23:00

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Kierkegaard ]

2010-04-13  |     | 



În cutia mea, conserva, caramida, incapere sau poate chiar celula, incerc sa inteleg ce-mi explica cele doua limbi ale primului ceas, si cele doua baterii ale celui de-al doilea aratator de timp. Le-am pus la distanta, ca nu cumva sa se completeze unul pe celalalt, sau nu cumva sa se lupte ca un mecanism clasic cu tehnologia. De multe ori, cand, dimineata trec pe langa ele cu un chip cioplit sau ... o arhitectura modelata dupa foremele unor stele anonime, ma apuca o greata activa. Alteori, serile, cand vin acasa cu cearcane ca de plumb .. amestecat cu fier si otel topit in argint, cu deja-vu-uri repetitive dar patite in alta lume, alta dimensiune, am impresia ca cele doua limbi mecanice imi rasucesc o cheita din spate, ca sa apuc sa-mi beau cafeaua neagra, cu putin zahar pe care le consider stelele din universul cescutei.. si stau cu gandul la un soare cu doua planete verzi in privire. S-ar putea spune ca acel soare ma mai tine pe mine in activitatea mea autista si totodata plictisitoare, cu influente de sociopatie. Si... daca nu era soarele asta sa imi arunce raze sa ma agat de ele sa sar peste gandacii mei zilnici, pe care ii salut serile cand vin acasa, as fi ajuns incet sa le culeg antenele. "Iubirea e doar un orgoliu prostesc." Nu dau citate, nu-mi place. Incerc doar sa inteleg, de ce transpunerea transparentei translucenta a Dumnezeului, intr-o pictura cu alti Sfinti, adica doar culori reci, trebuie sa ma faca sa ma faca sa ma simt protejat. Unii oameni, poarta doliu si isi aprind clipele pe un bat de ceara.. alti oameni prefera o simpla miscare a mainii drepte. De ce? Asta ramane sa aflu cand am sa prind stropul de credinta. Sunt un copil parasit de toti zeii, care la randul lor au fost parasiti de Dumnezeu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!