poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1375 .



Jurnal Adolescentin
proză [ ]
Epilogul Prologului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [u.theodora ]

2010-01-24  |     | 



Mă gandeam neîncetat că sosise momentul.Aveam de gând să mărturisesc, dar...simțeam că mi-e imposibil.O grămadă de gânduri mă apăsau,nu-mi dădeau pace.Reacția lui era cea care mă chinuia.Dacă îi voi spune,se va întâmpla ceva ,ori va râde de mine,ori îmi va zâmbi așa delicat cum o face mereu.
Mi-era frică.
Vroiam să fim prieteni.Vroiam să îi descopăr acea parte enigmatică.Vroiam să mă bucur de copilul din mine cu ajutorul lui.Dar cum?
Stăteam ore-n șir și mă gândeam ce să fac.Dar asta e natura umană.În tot acest timp mi-am închipuit că posed ceva care defapt nu posedam.
Să-i mărturisesc sentimentul acesta care mă doboară?În tot acest timp mă gândeam...mă gândeam la acele clipe în care râdeam și ne „jucam” ca doi copii lipsiti de griji.Și totuși ne simțeam atât de bine.Atunci am ieșit afară în ploaie și l-am sunat să ne întâlnim în părculețul de lângă intersecție.
Ajungând înaintea lui,m-am așezat in leagănul „meu” începând să mă legăn ușor în așteptarea lui.Privirea mea pierdută i-a remarcat silueta învăluită-n ploaie și urechile mele înfundate de acel sunet continuu al picăturilor au perceput sunetele pașilor lui.Inima mea începea să bată atât de tare ca și când percuția era cea care se auzea in urma unui concert rock.M-a privit cu îngrijorare.Ce era să fac?În acea clipă simțeam cum fiecare coardă vocală îmi îngheța,neputând să-i spun oful meu.Mi-am luat inima-n dinți și i-am spus...i-am spus cât de important e pentru mine și cât de mult îl placeam.Sentimentul mi-era împărtășit?A durat un moment de tăcere și el a hotărât să rupă tăcerea.Acel „E imposibil” a început să fie ca un ecou în mintea mea.În timp ce eu stăteam nemișcată și cu ochii pierduți în gol,el și-a apropiat buzele de ale mele,lipindu-le și dându-mi haina lui a plecat.Fiorul acela care se plimba prin venele mele era atât de fierbinte,încât plecarea lui l-a făcut rece.
A plecat...însă nu știam că era ultima dată când îl voi mai vedea....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!