poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2354 .



Toamna din suflet
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Paunitza ]

2009-10-02  |     | 



Mă pierdusem printre frunzele toamnei.Rătăceam printre copacii triști,cu fața udată de lacrimi și de ploile reci.Eram îmbrăcată în hainele zdrențuroase ale îndoielii și pășeam desculță.Uitasem să zâmbesc,uitasem să simt.Îmi duceam tăcută existența searbădă și lipsită de sens.
Până în ziua când te-am întâlnit.Atunci mi-am găsit rostul existenței,pe tine.Cât mi-ai lipsit!Dacă-ai știi!!Te-am căutat atâta timp fără să știu ce caut.Nu știam nici dacă exiști.Credeam că sunt blestemată să te aștept tot restul vieții, să mi te imaginez așa cum ești, așa cum nu te-aș fi putut avea niciodată, că viața mea o să fie o toamnă nesfârșită, lipsită de soare și de zâmbet.Fără tine aș fi hoinărit și acum ca un suflet care nu își găsește liniștea nici după moarte.Singură printre frunze și picuri de ploaie,purtând în suflet o toamnă veșnică…și pe tine, aspirația mea cea mai înaltă.
Azi am trecut din nou pe străzile înguste ale chinurilor mele.Eram nesigură și confuză.Să fie oare asta strada mea, mi-am zis la început?Mi se părea imposibil.Pentru prima dată înforiseră și pomii de pe strada mea.Venise primăvara și în viața mea.Era cald și soarele radia lumină și zâmbet.Mă simțeam ciudat, dar era ceva atât de plăcut,ceva care îmi umplea ființa de mulțumire și de liniște.Nu mai simțisem așa ceva niciodată.Părea totul perfect.Tu erai singurul care lipsea din puzzle-lul vieții mele.Tocmai tu, cea mai importantă piesă.În sfârșit ai apărut.Aceeași prezență stranie și plină de farmec.Veneai gânditor cu fața ascunsă în gulerul pardesiului, pășind mărunt și nesigur.
Mă așezasem pe bancă,la umbra nucilor și te așteptam.Te priveam mulțumită și fericită.Dar erai atât de rece și de distant.Nici măcar n-ai ridicat privirea din pământ.Ai trecut fără să mă privești măcar.Atunci am alergat în urma ta și te-ai întors privindu-mă nedumerit,cu ochi străini.Păreai revoltat și mirat de parcă nu ai fi stiut cine sunt.
Apoi m-am trezit dormind ghemuită pe banca pe care te așteptasem.Afară era toamnă și frunzele cădeau leneșe din copaci.Eram desculță și îmbrăcată în haine zdrențuroase.Visasem oare că te-am întâlnit?Sau poate că din cauza ta e iar toamnă afară...și în sufletul meu...


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!