poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1614 .



pasarea phoenix
proză [ ]
razbunarea e dulce

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2005-07-30  |     | 



Se zice ca de multe ori ce faci se intoarce rapid impotriva ta chiar daca dupa multa vreme.Incet, incet Toma uita inchisoarea si suferintele din Romania ba chiar incepu sa faca bani grei chiar daca nu mereu din afaceri legale.In vreme de razboi mereu se iveste cite o oportunitate ii spuse Dragan intr-o duminica plina de nori si avioane care traversau zona de conflict.Facusera rost de o masina si erau deja cunoscuti peste tot pentru capacitatea de a face rost de orice material.Cum stateau feriti de ploaie sub un coviltir se ivi un individ foarte slab care se baga repede linga unul din sirbi.
-Tu cine mai esti? intreba Dragan jucindu-se cu pistolul catre individ.
-Sunt roman, din Moldova si m-a prins razboiul pe aici.Am venit la voi cu o afacere interesanta.
-Astazi nu ne intereseaza nici o afacere. Poate saptamina viitoare cind lucrurile se mai linistesc zise Mihailovici cautind catre cerul innorat.
-Atunci cu siguranta romanule te intereseaza de cel cu numele Pisica? sau cu porecla asta.Ce zici?
Toma se ridica din coltul lui si il lua de git pe moldovean stringindu-l cu tarie.
-Daca mai aud numele asta o sa te tai si te agat in primul copac iesit in cale!
-Ma gindeam ca ai vrea sa te razbuni nitel pe el.Mai ales ca ai niste oportunitati grozave , dar daca nu te intereseaza..
Cum era si normal fu oprit si luat la intrebari de Toma care pindea de mult momentul sa se razbune.
-Uite, am aici un ziar din Romania citeste!
Desfacu ziarul si facu ochii cit cepele iar inima incepu sa bata ca un ciocan pneumatic.Cu litere de o schioapa scria pe pagina a doua" autorul crimei din Drumul Taberei s-a predat politiei dupa aproape un an de la comiterea odioasei fapte.Din pacate suspectul Toma Lungu este de negasit si se presupune ca ar fi decedat.El va fi gratiat in lipsa'.
-Toti ma cred mort.Hm.Si cum crezi tu ca ma pot razbuna pe Pisica?
-Are afaceri mari aici, droguri, arme, femei vindute peste granita, tot ce vrei..
-Minciuni gogonate! de unde ai putea tu sa sti ce afaceri are el?.Moldoveanul se desfacu la camasa si ii arata un tatuaj care se facea numai in inchisoare si la comanda unui anume lider.
-Acum ma crezi? Stiu ca si tu ai unul care ti l-au facut fara sa vrei.Si eu vreau sa il vad pe nenorocitul ala terminat.Mi-a distrus viata.Il vreau terminat!
Toma scoase o fotografie din buzunar si o inmina sirbilor care facura ochii mari la rindul lor


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!