poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1063 .



etern....gol...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-01-16  |     | 



Cadea....neincetat....parca a trecut o eternitate de cand s-a desprins de sus....shi cadea, incontinuu...
Auzea totul in jurul ei .....ca shi cand ar fi fost undeva departe,deshi tot ii era aproape, aproape o sugruma uneori....shi atunci, se bucura de acea cadere, oricat de dureroasa ar fi fost....
Shi o durea....atat de tare,incat uneori nici nu mai putea sa respire...o cuprindea durerea shi nu mai inceta....oricat de mult ar fi incercat sa o inlature...
Poate, cateodata ar fi vrut sa fie ca toti ceilaltzi...dar nu era. Nu shtia de ce....nu shtia cum...nu shtia de cand shi nu shtia pana cand....oricum,ei i se parea o eternitate....o eternitate atat de lunga....atat de dura....atat de nemiloasa.
De ce a ales-o pe ea?
De ce nu putea ea sa fie o simpla privitoare....sa vada ea ce vedea shi ceilaltzi,fara sa se gandeasca prea mult la ceea ce observa, la tot ceea ce se intampla in jurul ei...
Ishi dorea atatea....dar nu reusha sa ishi indeplineasca nici o dorintza....
Uneori nici nu mai simtzea...nu simtzea nimic....nimic in afara de acea durere imensa care nu ii dadea pace, care nu ii lasa nici un moment de linishte....
Shi mai simtzea ceva....singuratate...una atat de profunda...o imbraca atat de bine,ca shi cum ar fi fost croita exact pe masura ei....
O durea shi acea singuratate...o durea totul...o privire...dura sau admirativa...o dura shi o pala a vantului...shi un val...
Shi cadea....cadea....cadea.....
I se parea ca un film vechi, care se derula atat de incet...shi pe care,parca il mai vazuse o data....
O chinuia caderea....o chinuiau intrebarile...o chinuia trecutul....o chinuia prezentul...shi o chinuia ca nu shtia cata durere va mai cuprinde viitorul....
Ar fi vrut sa se lase prada caderii...dar ii era teama...ii era teama sa nu piarda controlul,deshi, poate ,nici nu il detzinea....
Shi atunci....cadea...prefacandu-se ca totushi mai exista shi altceva decat durere...decat singuratate....decat dezamagire....decat negativ....
Nu prea functziona....dar ea continua....incerca in continuare sa se prefaca....
Shi ii era teama....ii era teama de momentele cand va lasa teatrul deoparte....shi cand va fi nevoie sa infrunte totul, asha cum o mai facuse...cat de acuta va fi durerea atunci...cate lacrimi vor mai curge...cate lacrimi....
Dar ea cadea....shi incerca sa eludeze tot ceea ce o inconjura....incerca sa spere....sa spere ca va ajunge intr-un final acolo....unde?....nu shtia...acolo...era de ajuns..." acolo" auzise ca se numeshte acel loc...shi, nu trebuia sa shtie mai mult...in fond....cadea...
.......cadea.....o simpla frunza ofilita in mijlocul primaverii.........cadea.......

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!