poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1345 .



Gânduri...
proză [ ]
... fàrà noimà

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Macedon ]

2005-04-23  |     | 



Era sà uit : mi-am pierdut capul. Stiti, eu sufàr de zàpàcealà cronicà, o formà rarà a prostiei, ceva între tâmpenie si aiurealà. Stiti de ce erau convinsi comunistii cà aveau creier destul ? Pentru cà judecau cu creierul pe care-l aveau.

O cunoasteti pe Ana Nat ? E din Saracadâca de Vale. S-a îmbolnàvit de învârtealà. Merge ce merge apoi se opreste si se învârte pe loc, dupà aceea pleacà mai departe, iar se opreste, se mai învârte o datà, si asa mai departe.
Un filozof pretindea cà Ana ar cauta capàtul cercului, de aceea se învârtea mereu. Deh, fiecare cu lipsurile lui! Din pàcate a mai zis si alte prostii înainte de aceasta...Bietul om. Ce, parcà el ar vrea sà fie asa ?...
În ce mà priveste, eu cred cà Ana e proastà. Dar nu-s sigur.
Si-a luat un câine alb, d-àia de buzunar. Într-o zi l-a scos la plimbare dar i-a scàpat si s-a dus sub rotile tramvaiului. Pânà s-a învârtit ea de câteva ori, i-a càlcat càtelul. A ràmas o patà albà de-o parte si de cealaltà a sinei.
Sàraca de ea, a fost tare supàratà, dar n-a devenit mai desteaptà pentru aceea.

Zilele trecute mi-au furat valiza în Gara de Nord. De ciudà, am aruncat cheia în Dâmbovita, sà-i învàt minte. Sà-i vàd cu ce o vor deschide !?
Eram foarte supàrat. M-am luat la bàtaie cu un comunist, cà din cauza lor ni se trag toate. "Sà moarà Lenin dacà ti-am furat eu valiza !" mi-a jurat el. L-am crezut, ce era sà fac ?

Nu mai tin minte ce vroiam sà và spun ? S-ar pàrea cà îndràgostitii-s pierd memoria asa. Din pàcate, eu iubesc doar aviatia, MIG-urile mai cu seamà. S-ar pàrea cà avioanele de vânàtoare valoreazà o càciulà de bani. Eh, de as avea noroc, mi-ar càdea si mie unul în fundul gràdinii.

Ràmâneti cu bine, sau cu altcineva...Eu am putinà treabà.




.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!