poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2694 .



Pericol iminent
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Vor fi nevoiti urmasii nostri sa porneasca in cautarea unor noi planete pe care sa fie posibila viata ?…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SeL3nA ]

2005-03-11  |     | 



Pericol iminent

Ultimele retusuri erau gata. Acum, tanarul scriitor isi imagina momentul lansarii primei nuvele. Vedea deja titlul acestei povestiri stiintifico-fantastice zugravit cu litere de-o schioapa pe multimea exemplarelor. Astazi, primul exemplar era terminat , si isi astepta lecturarea.
La baza ultrasecreta din Zona 51, langa Groom Lake, Arizona, seful departamentului de cercetare si dezvoltare Jay Mc’ Kinley este anuntat de catre subalternul Mark Manson ca s-a incheiat analiza prin ultrasunete a trei obiecte de forma sferica si dimensiuni asemanatoare, care fusesera descoperite din intamplare in sol, cu doi ani in urma.
Specialistii le-au numit tricodere. Obiectele indicau ca fusesera confectionate de fiinte care posedau o tehnologie superioara. Din cauza adancimii si a riscului de a fi deteriorate, tricoderele au fost studiate la fata locului, atat din punct de vedere matematic si fizic, cat si chimic. Si totusi, nu s-a putut constata originea acestora.
Originea obiectelor a continuat sa fie necunoscuta, pana cand pamantenii au primit un ultimatum de la saharieni, o specie de extraterestrii cotropitoare. Prin intermediul celor trei obiecte, saharienii reusisera sa se documenteze in legatura cu mediul si conditiile de viata existente pe Pamant, iar acum, prin intermediul ultimatului, cereau pamantenilor sa se predea de bunavoie. In caz contrariu, erau hotarati sa distruga centrele economice, politice si superbele spatii cu vegetatie la care pamantenii tineau atat de mult.Tripoizii mai precizau si ca distrugerea va avea loc in trei ore tripoidane, echivalentul a doua zile pamantene.
Cinci lideri cu atributii in caz de pericol mondial au convocat o intrunire de urgenta si au adoptat hotarari pentru salvarea populatiei. O parte a populatiei a fost indreptata spre statiile inter-planetare mai vechi, iar cealalta parte urma sa fie salvata pe o planeta necunoscuta de saharieni.

“ Membrii echipei vor fi teleportati pe planeta Dromeda 397 din Sistemul Solar Epsilon, aflat la o distanta considerabila de sistemul nostru solar. “

In acest scop a fost reamenajat vehiculul de explorare K 7, care va fi trimis in prima faza pentru explorarea planetei, de catre un echipaj specializat. Cea mai importanta caracteristica a vehiculului era aceea ca sfida legea relativitatii, prin creearea unui camp magnetic precis, prin care membrii echipajului vor fi teleportati in locatia dorita, timpul fiind pretios pentru pamanteni aflati sub amenintarea saharienilor.
Tehnica a fost preluata si imbunatatita dupa experimentul Philadelphia, initiat de Einstein.
Membrii echipei vor fi teleportati pe planeta Dromeda 397 din Sistemul Solar Epsilon, aflat la o distanta considerabila de sistemul nostru solar.
Prin analiza spectrala, planeta s-a dovedit a fi asemanatoare Pamantului. A fost aleasa cea mai buna echipa de cercetatori din toate domeniile, alaturi de un detasament SWAT pentru protectie.
O data ajuns pe planeta, vehicolul nu a mai putut trimite nici un mesaj pe Pamant. Orice incercare de a lua legatura cu echipa a fost sortita esecului.
Undele generate de campul magnetic au fost interceptate de locuitorii planetei, dromedanii, care au imobilizat echipajul.
Membrilor echipajului le-au fost “ citite “ informatiile din lobul frontal al encefalului., cu ajutorul unor dispozitive strabatute de tuburi prin care circula un fluid fluorescent.

“ S-a convocat Consiliul Suprem de Aparare al Dromedanilor, care a hotarat ca pamantenii vor fi ajutati.
Flota 24 Intergalactica dromedana va fi trimisa pe Pamant, iar atacul tripoizilor va fi oprit. “

Astfel, dromedanii au aflat ca erau pamanteni, motivul sosirii pe planeta lor si amenintarea saharienilor.
Tripoizii erau dusmani vechi ai dromedanilor, care le-au distrus dromedanilor cateva colonii din sistemul Epsilon.
S-a convocat Consiliul Suprem de Aparare al Dromedanilor, care a hotarat ca pamantenii vor fi ajutati.
Flota 24 Intergalactica dromedana, foarte experimentata in luptele cu tripoizii, va fi trimisa pe Pamant, pentru a oprii atacul acestora.
Dromedanii au realizat ca actiunea lor trebuie sa decurga intr-un mod cat mai energic, si ca trebuie folosita o tactica bine pusa la punct, deoarece atacul saharienilor asupra Pamantului urma sa aiba loc in trei minute, timp insuficient pentru desfasurarea trupei dromedane pe Pamant.
In scopul facilitarii problemei legata de insuficienta timpului, este trimisa inapoi pe Pamant cea mai rapida nava dromedana, care va transporta la bord un generator de camp de forta. Generatorul va fi ulterior conectat de catre specialistii dromedani si pamanteni la sursele de energie pamantene : patru centrale atomo-electrice, cu o putere totala de 12 GW.
O data pornit, campul de forta produs de generator, va proteja Pamantul, castigandu-se astfel timp pentru ca flota dromedana sa ajunga in Sistemul nostru Solar.
Alianta pamantenilor cu dromedanii i-a determinat pe tripoizi sa renunte la planurile de cotropire in urma pierderilor uriase suferite de pe urma atacului.
Este oare posibil ca planeta noastra sa fie secatuita de resurse intr-un viitor apropiat?
Vor fi nevoiti urmasii nostri sa porneasca in cautarea unor noi planete pe care sa fie posibila viata ?…

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!