poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1402 .



Ce aveti cu P.Goma?
personale [ Gânduri ]
urecheala catre Eugen Galateanu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Athommuska ]

2004-12-22  |     | 



Ce aveti cu Goma?

Chiar asa!ce aveti, oameni buni cu Paul Goma?Chiar pare asa de...

Multi, deranjati probabil de polemicile gomiene care au atins tinte
literare, atat scriitori cat si idei, se avanta cu un elan prostesc sa arunce cu fecale, atat orale cat si scrise pe P.G. ...Acesti ...deranjati, multi dintre ei, oameni care nu sunt straini literelor si care nu sunt in stare sa creeze ceva, care isi iau subiecte din mediul virtual si nu din Realitate, nu reusesc sa respecte un om, care, spre diferenta de ei, are o credinta, are un ideal..., mai precis: ,,Sa nu-i taca”...si ce e rau in asta?
Referitor la materialele lui P.G. sunt de acord ca acestea
au aceleasi teme construite pe structuri diferite.Dar, revin, ce e rau in asta? Asa cum sustinea si el,..., sunt unii care, ori nu baga la cap ori nu vor sa bage la cap.Un exemplu viu, doar fizic, caci literar...e intr-o coma profunda, pare a fi Eugen Galateanu, un roman care s-a dezis de limba romana (...pe site-ul agonia.ro si-a trecut ca limba materna engleza... (si-l cred,...a supt de la ma-sa lapte englezesc).
Acestui tip de om trebuie sa-i spui urmatoarele: un om care a mancat ,,papara” securisto-comunista mai mult decat tot ce a gustat toata familia lui de Galateanu... nu poti sa te usurezi pe idealurile lui ...acestui om, care in cel mai real mod, a reprezentat o rezistenta activa comunismului roman, atat in tara cat si in exil.
E.G. a avut vreodata curajul sa deschida gura la fel ca P.G.?Nu!Ca multi altii, prin tacerea lui, a adus o importanta contributie la faurirea comunismului...
Intr-adevar, in perioada ante 1989 eram un botz cu ochi, un pionier abia uns,...insa familia mea a cunoscut puscaria si Canalul comunist.Asa ca, la fel ca si P.G., mi-am propus sa nu-i tac.Deloc.Nici macar pe cei care azi, le apara integritatea personajelor...asa cum este E.G.(sau mai stii, poate...a fost si el unul din acei...pictati in rosu...).Astfel ca, fara dar si poate, fara a lua in considerare greselile omului P.G., am sa-l apar de cate ori am ocazia, in insemn de respect pentru rezistenta anticomunista infaptuita de el.
Si, la fel am sa procedez cu toti cei aflati in postura lui E.G., mai exact, am sa musc cat am sa pot...am sa ma hranesc din ei ca dintr-o ciorba rosie de loboda. Si nu am pretentia ca am sa cresc din acest fel de mancare...


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!