poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2524 .



sarutul tau
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [deliana grangure ]

2004-10-07  |     | 



Privesc ochii ciocolatii privindu-ma cu o dulceata draga. Ma trec fiori fumurii ce-mi mangaie inima, ma atrag spre tine fire de matase argintii. Buzele tale, fine asemeni rozelor imperiale stropite de roua tineretii... stralucesc ca luna-n mantia ei, sunt iubitoare, rosii, hipnotizante.
Tanjesc sa le ating, mi-e frica sa nu te pierd, sa pierd dorinta ta de a ma iubi, sau sa nu mai simt petale matasoase pe perna calda.
Imi mangai fata, privesc pielea ta catifelata, ma privesti cu ochi romantici, iubindu-ma ca niciodata. Te apropii, inchid deja ochii simtindu-ti caldura. Mirosi a rege, ma simt ca un copil cu capul lasat in palma ta de barbat. Obrazul imi arde, inima mi-e fugarita de calul negru al pasiunii, se aud tropote infierbantate, gandurile-mi ard, vad flacari mistuitoare si simt ca si tu esti aici sa ma aperi, imi mangai obrazul si ma simt in siguranta.
Simt apoi mici ingeri de foc atingandu-mi buzele, mi le atingi cu catifeaua lor rosie, parfumul lor de roze imbatandu-mi simturile. Visez un pat de trandafiri stropit cu puf ca neaua iar pe perina de catifea o roza neagra isi odihneste graiul. Sarutul tau imi da apoi viata, parca o fericire de aur ma ia sub mantia ei si ma aseaza pe altarul ei de albi nori. Ma cuprind doua brate; ca aripi de lebada, ating parca un tablou de portelan si simt ca ar fi doaua saluri ce ma inconjoara si ma strang duios acoperindu-ma cu dragoste.
Ma saruti ca niciodata, ingeri ai focului, roz, si deloc pali lipindu-se de buzele mele, delfini imi joaca in inima, simt stropi mari prelingandu-se pe tavanul inimii...
Imi descoperi tainele, imi asezi spiritul pe un servetel iar secundele trec mai repede ca niciodata, un ceas grabit in toiul noptii pustii si totodata plina de ganduri cenusii raspandindu-se ca fumul, imprastiate ca simturile mele acutite.
Ma simt prinsa intr-un vartej al dragostei, invatindu-ma in visul intensiv, cautand un sfat impotriva fericirii nebune...
Sunt o garoafa, in mainile tale un inger de smarald, cautandu-te prin oceanul de vulturi te-am gasit in frigul inimii tale...
Caldura ta se indeparteaza dar o mai simt printre valuri de parfum roial. Deschid ochii obositi, ti-am gasit pacea si-mi zambesti fiid triumfator asupra inimii mele.
Ma saruti apoi pe frunte, simt ca arde acel loc si pleci.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!