poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1327 .



Daca...
personale [ Gânduri ]
dialog cu sine

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [keNnY ]

2004-10-02  |     | 



-=Daca nu imi place sa fiu plin de viata nu inseamna ca nu imi place sa traiesc! Durerea ne face sa devenim mai puternici, dar si sa-i uram pe cei care ne provoaca aceasta durere.=-

Incerc sa adorm, somnul devine din ce in ce mai insistent, nu imi da pace. Stiu ca daca voi adormi o voi visa. Nu vreau sa o visez pentru ca m-a uitat si s-a lepadat de mine. De ce o mai visez? Visele sunt atat de dureroase atunci cand te trezesti. De ce realitatea nu ar fi decat un vis? As vrea sa pot schimba realitatea...Daca as putea da timpul inapoi oare as pierde-o din nou? Daca nu as pierde-o atunci de ce am pierdut-o acum? Am gresit? Cum mi-as putea schimba greselile? Sa o fac sa uite ca am gresit? Durerea reapare...amintirele cu ea sunt tot acolo in mintea mea, refuza sa iasa afara... Poate intr-o zi se vor plictisi si vor pleca. Asta inseamna ca voi uita de ea? Ma voi comporta ca si cand nu as fi cunoscut-o? Pe cine sa cunosc? Oricum nu am cunoscut-o! Se poate sa vorbesti cu un om sa il studiezi si sa spui apoi ca nu il cunosti? Poate nu era ea cea pe care o priveam, daca nu vorbeam cu ea si vorbeam singur? Daca durerea asta nu exista? Atunci ce ma doare? Sufletul......?!? Gandul...?!? Cine ma face sa ma gandesc la trecut? Nimeni! Atunci nimeni nu imi poate spune ca trecutul exista! Deci pot sa o iau de la capat? Nu am ce lua de la capat... Pot doar sa continuu sa sufer... Daca sufar atunci s-a intamplat! Daca s-a intamplat ea exista! Daca ea exista, atunci oare ce o mai fi facand? Daca nu se mai gandeste la mine? Daca nu ma mai cunoaste? Atunci voi incerca sa-i spun cine sunt! Oare e mai bine sa o las pe ea sa descopere cine sunt, cum sunt??? Dar nici ultima data nu a descoperit! De ce? Poate ca nu prezentam nici un interes! Totul a fost doar o joaca pentru ea! Si eu m-am amagit! Am crezut ca am voie sa o iubesc, dar ea nu simtea mai mult decat simte acum pentru mine! Dar acum nu simte pentru mine!!! Atunci nu a simtit nici atunci... Am fost pacalit si apoi abandonat! Am fost inselat si mintit! Am fost un ingnorant! Este vina mea ca am fost pacalit!!! Daca e vina mea atunci eu trebuie sa sufar, trebuie sa platesc pentru greseala mea! Cine crezi ca mai plateste, cine crezi ca mai sufera?!? .....Nimeni?!?..... Nu stiu...! Tu cine esti?....Eu?...Un nimeni!!!!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!