poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2143 .



Dorinta
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [keNnY ]

2004-10-02  |     | 



Aud ceasul dimineata, ma chinui sa ma trezesc si apoi sa-l opresc, nu-i mai suport zgomotul infernal. Ma intorc atunci cu fata spre fereastra si ma uit in gol, inca incerc sa ma trezesc. Apoi incep sa ma imbrac si trec pe la cel mai bun prieten al meu pentru a merge la scoala. Pe drum spre scoala fiecare povesteste ce-i trece prin cap, ce ar vrea sa faca, ca a facut, ce a visat... Ajuns la scoala ma gandesc cum sa treaca mai repede timpul, ma gandesc ca vreau acasa,incerc sa-mi aduc aminte ce am visat aseara. In sfarsit e ora doua si simt cum golul pe care il provoaca scoala este umplut de un sentiment de fericire, de eliberare. Dar stau si ma gandesc ca daca nu ar fi scoala nu ai mai avea timp sa mai gandesti, scoala este singurul lucru care imi stimuleaza creierul si asa amortit. Fiecare om incearca sa gandesca la ceva anume, fiecare om are un ideal, un tel pe care vrea sa il atinga. Idealul meu este acela de a ma mentine pe aceasta linie, sa gandesc chiar daca nu tot timpul dar nu vreau sa ajung ca cei mai multi oameni pe care ii vad zi de zi... - sa nu ma gandesc la nimic. Vreau sa simt cum imi trec ideile prin cap, cand inchid ochii sa vad un peisaj o imagine, daca ma uit la un lucru anume vreau sa-i vad frumusetea si nu utilitatea. Vreau sa fiu diferit, sa pot atunci cand adorm sa ma gandesc ca maine o sa ma incerc sa fac mai multe ca astazi... Sa pot sa spun... TRAIESC... atunci cand ma trezesc...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!