poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 862 .



Sunt speriata
personale [ Gânduri ]
Vae victis!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Damilen ]

2004-09-13  |     | 



Sunt extrem de speriata si am si de ce. La inceput am crezut ca voi cutreiera si eu pe aici,voi vedea ce este,n-am stofa de scriitor, ma voi scalda in talentul celorlalti,ii voi invidia si ..gata. Am vazut un text,autorul vorbea despre cat de nefericit este.Poate gresesc, am voie ,nu? Pe aici nici nu stiu ce e voie si ce nu. Adica am vazut mai multe amenintari,unele nici nu le-am inteles,le-am lasat sa curga,fie ce-o fi.. Ziceam de textul pe care l-am citit,primul pe care mi-au cazut ochii. Mint,era al 3-lea. Ca sa vedeti ca spun numai si numai adevarul.Am indraznit sa scriu un comentariu,scurt: autorul ,profund nefericit, da definitia fericirii.Vreo 2 m-au facut sa zambesc.Poate,ziceam eu,autorul n-o fi fost atat de nefericit pe cat se credea...Doar un om vesel (asta face parte din fericire,nu?) putea sa spuna "fericirea-punctul terminus al dorintei" sau"cerul plin de stele" Mai scriu eu ceva si apas pe Trimite. Gresit,foarte gresit! Inapoi! Unde inapoi? Totul se stersese! Am gresit,trebuia sa fac altceva,ma rog,fie ca voi,dar de ce nu m-ati lasat sa ma corectez? Cum sa mai corectez ,daca n-am ce..."Voi" cine sunteti,niste critici extrem de severi sau un calculator ,pe care sadicul sau programator l-a facut dupa chipul sau ? Sau este un club atat de select incat cei ce gresesc sunt pedepsiti cu maxima penitenta:sa -ti aduci aminte de cat de nefericit ai fost si sa stai cat mai departe de portile noastre inchise!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!