poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2750 .



Tipat
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lethe21 ]

2004-08-21  |     | 



…Atat de gol, de trist si de pustiu rasuna ceasul in incaperea trista…Atata liniste, dar totusi prea mult zgomot…Si ce-ntuneric…Si INAUNTRU, si inafara…E gol… Idei ce-si profileaza umbrele alungite pe peretii craniului, frig, caldura si iar frig…Si multa liniste, in care tipetele de bucurie ale durerii rasuna ingrozitor…Totul zboara…Raman doar niste idei stupide, care isi falfaie aripile asemeni unor lilieci, purtatori de cuvant ai unei stingeri incadrate in lumina. Totul e gol, macabru, dar atat de frumos!..Gandul zboara nestingherit printre mormintele unor idei de mult ferecate in uitare. Totul se misca, dar e atata nemiscare in jur…E frig din nou…si intuneric…si linistea asurzitoare imi sparge neuronii, care, in nemiscarea lor, se ciocnesc de pereti…Mereu peretii…Acesti pereti, care nu lasa lumina sa patunda, si nu o vor lasa, probabil, niciodata…E frig din nou…Si ploua cu amintiri acide, peste idealuri ingropate demult, si care s-au facut pierdute pentru totdeauna…Ploua peste idealuri, pest vise…Ploua cu amintiri acide…As vrea…(dar ce ciudat rasuna ecoul gandului, rasfrant de eternii pereti)As vrea…Sau poate nu… Nu voi sti nicicand ceea ce vreau…E tare frig…si atat de gol, incat nu am unde ma adaposti de propria mea fiinta, de cel mai mare dusman al meu: eu insami! E frig, dar ma voi incalzi la focul provocat de ganduri, care se mesca dezordonat inauntru…sau, poate voi reusi sa mor…sa dau de lumina mortii, pentru a scapa definitiv de intunericul vietii…"Si, daca, totusi, nu e lumina? Daca e si mai intuneric?"striga cineva de nicaieri. Daca, in fond, viata nu e decat viata, daca totul e aparenta si nu exista esenta? Daca…"Si, totusi, poate…"imi sopti un fascicul de lumina care percuta cu greu ceata imbacsita de duhoarea insuportabila a vietii. Poate ma insel…Nu voi sti niciodata…Probabil…Tot ce-mi ramane de facut este sa gandesc, si asta doar pentu a ma incalzi…Pentru ca e tare frig…si ploua…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!