poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1000 .



Sex ambigu...u
personale [ Jurnal ]
Cand zapada nu e rece, pe mana o incerc ca pe bibe

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rem_ediu ]

2001-09-27  |     | 



iata-ma ajunsa in sfarsit la un net-cafe de unde imi pot citi gandurile intoarse inapoi, incep cu tine, mi-e mai simplu, esti nou-venit, nu incerca sa dai intelesuri ascunse, azi e prima zi de fulguiala, credeam ca iarna ma va trimite in pat, la carti necitite, neintelese demult, din vremea sotronului, dar uite, ceva ma tine legata de lumea palpabila, nu reala, in fond yourcenar m-a pus in incurcatura, cine visa pe cine, fluturele pe el sau invers, mi-e greu sa plec spre mine, sunt femeie la urma urmei si nu imi va cere nimeni mai mult decat o pozitie indecenta si mai se spune ca femeile creeaza razboaie, minciuna, apanajul vostru de burghezi, aruncati neputinta in gradina noastra, paradisul e pierdut tot din pricina femeii, chiar a celei primordiale, sa fim seriosi, o coasta cu atata premeditare, fiat lux, puteati face pace cu dumnezeu, o negociere sa reintrati doar voi si peste gard sa ne batem cu mere, dar ati fi fost capabili sa ne lasati si fara sarpe, poate ca de-aia s!
-a speriat dumnezeu si ne-a aruncat pe toti afara, lacomia face victime, chiar si printre sfinti, si s-a nascut darwin, care ma face maimuta, sigur, una apetisanta, sa imi visezi tu formele, sa iti freamate narile, in prag de iarna sa visezi fructe parguite, unde te crezi, la ecuator, intre maimute, intr-o jungla plina cu maimute ca mine, de culoarea nucii de cocos, cu gustul nucii de cocos, atentie la serpi, sunt agresivi si orgoliosi, cand ataca ii da de gol sasaitul din pacate, ca intotdeauna cand e vorba despre barbati, ceva ii da de gol, mai ales in timpul sarbatorilor, care le voi face la constanta, dar nu dispera, ma intorc, intotdauna ma intorc, am memorie slaba si am nevoie de repetitie, sunt mioapa si am nevoie de apropiere sau de ochelari, in functie de cum imi convine, de cum sau de necum sunt atrasa, dar cum spuneam nu dispera, cred in karma, iar a mea e capricioasa si imprevizibila, in bratele cuiva tot trebuie sa ma cuibaresc, mai cu seama cand afara ninge si !
e rost de-o soba calda, s-astepti deci, pana trece anul, mile!
niul chiar, sper sa fie unul fericit, cu muzica, o mare sansa a noastra, cu bani, sa ne-o putem cumpara, cu stomace pline, sa o putem asculta, facand sex desigur, sa sune ca la vechile pick-up-uri, niciodata la fel, altfel unde am mai putea fi originali, ca ornamentele de brad sunt la fel, femeile sunt la fel, orice femeie ne aduce aminte de alta femeie, orice iarna ne aduce aminte de alta iarna, si tot asa, spunea cineva, dar nu imi aduc aminte cine, poate cristian popescu in arta popescu, poate altcineva, dar in nici un caz itm, pe care il salut cu o reverenta imaculata si timida ca primii fulgi de nea...

Ma bucur de raspuns. unul lung, durabil, temeinic, alunecos in fraze si,
totusi, lasind loc sa tragi cu ochiul la cite o profunzime sufleteasca.
Nebanuita, trebuie sa spun.
Da, ai dreptate de citeva ori si gresesti cu gratie de alte citeva. in fond,
care-i diferenta ? ce inseamna, de fapt, sa ai dreptate ? Prefer o viata cu
greseli frumoase uneia alcatuita numai din momente de justete.
As putea sa mai inflamez si mai mult in scris. Versul cu pricina e al meu,
fii sigura !
iti mai spun unul, de fapt, o poezie intreaga

SPIRIT
Viata mea
a trecut
ca o zeita
imbracata ieftin


Mi-ar place sa ma proiectez in cele citeva fraze, in tabloul promitator cu
ascultat muzica si facut sex.

Asa sunt barbatii, in fond, nu ?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!