poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3236 .



Gânduri într-un crepuscul de lumină
personale [ Gânduri ]
aprilie și farmecul cuvintelor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [inoni ]

2004-04-05  |     | 



1 Aprilie

Dacă vrei să câștigi, trebuie să fii dispus să pui totul la bătaie.

2 Aprilie

Dragostea nu se pierde niciodată; întotdeauna ți se va întoarce însutită.

3 Aprilie

Joacă rolul lui Dumnezeu astăzi. Cum? Arată dragoste. Deoarece Dumnezeu este dragoste.

4 Aprilie

Un om măreț este un om generos. Generozitatea și măreția merg mână în mână. Sunt unul și același lucru, deoarece a dărui înseamnă a iubi, iar dragostea este datoria supremă a omului. Tot ceea ce dăruiești altuia cu bucurie și mărinimie și se va întoarce înapoi și îți va îmbogăți viața în moduri neașteptate.

5 Aprilie

Dacă doar vei păși prin credință pentru a face ceea ce trebuie, atunci Dumnezeu va face restul - lucrurile pe care tu nu le poți face.

6 Aprilie

Politețea nu te costă nimic, dar este neptrețuită.

7 Aprilie

Viața este ca și înghețata. Bucură-te de ea până nu se topește.

8 Aprilie

Nu există fericire mai mare decât să cunoști dragostea și iertarea lui Dumnezeu.

9 Aprilie

Presiunea și stresul sunt ca buruienile; înlocuiește-le cu dragostea și pacea lui Dumnezeu.

10 Aprilie

Cel mai bun mod de a face față zilei de astăzi este să iei lucrurile pe rând.

11 Aprilie

Atâta timp cât mai reziști încă puțin, nu vei fi niciodată învins.

12 Aprilie

Ca să arați cuiva că îl iubești acordă-i din timpul tău.

13 Aprilie

O vorbă bună rostită poate ajuta pe cineva să aibă o zi minunată.
O vorbă bună nerostită lasă un loc neumplut.


14 Aprilie

Întotdeauna există ceva bun în orice situație; trebuie doar să cauți.

15 Aprilie

Când ești fermecat de scânteia din ochii copilului tău, ceea ce vezi este de fapt o întrezărire a lui Dumnezeu și a iubirii Sale.


16 Aprilie

Oprește totul și pentru cinci minute lasă-te pe spate în scaunul tău, închide-ți ochii și gândește-te la cineva drag. Trimite-i dragostea ta prin rugăciune și roagă-L pe Dumnezeu să binecuvânteze pe cel pe care îl iubești.

17 Aprilie

Oamenii remarcabili nu se nasc remarcabili. Dumnezeu folosește necazuri și încercări pentru a-i face remarcabili.

18 Aprilie

Cauți răspunsuri? Multe sunt locurile unde poți căuta:

Înăuntrul tău... dar asta te-ar putea doar încurca.
Și ajutorul altora îți poate da pace sufletească,
Dar privind spre Rai, El poate să te călăuzească.

19 Aprilie

Mișcarea în aer liber îți îmbunătățește nu numai sănătatea, dar și respectul de sine. Ia-ți astăzi un sfert de oră și fă ceva ce-ți place - plimbă-te, aleargă, joacă un joc sau mergi undeva la antrenament.
Merită!


20 Aprilie

Este mai bine să termini un proiect mic decât să lași unul mare pe jumătate făcut.

21 Aprilie

Există Cineva care îți cunoaște inima și știe tot ce se poate ști despre tine - și care te iubește necondiționat.

22 Aprilie

Dacă la un moment dat lucrurile devin pentru tine prea greu de suportat, roagă-l pe Dumnezeu să te ajute. El îți va ridica greutățile cu brațele Sale, îți va ușura povara și îți va lumina sufletul.

23 Aprilie

Când cineva te-a nedreptățit, răsplătește-l cu iertare și își va aminti pentru totdeauna.

24 Aprilie

Dragostea este Dumnezeu și Dumnezeu este dragoste.

25 Aprilie

Succesul poate fi primejdios; poate da naștere aroganței. Uneori este mai bine să dai greș. Eșecul aduce umilință, iar umilința te ridică în ochii oamenilor mai mult decât înfumurarea.

26 Aprilie

Când te dăruiești altora, servindu-i cu umilință, dragostea lui Dumnezeu ia formă umană. Când îți iubești aproapele, El se face cunoscut altora prin tine.

27 Aprilie

Gândește pozitiv! Prea mulți oameni văd deja doar partea negativă.

28 Aprilie

Prefer să admit că am greșit și să am dreptate, decât să pretind că am dreptate și să fi greșit.

29 Aprilie

Dumnezeu dorește să-ți facă viața ușoară așa că El va îndepărta lucrurile care te supără și le va înlocui cu bucuria SA - dacă Îl lași.

30 Aprilie

Lumea este plină de probleme
Raiul este plin de soluții.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!