poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3034 .



cugetari din lumea intreaga
personale [ Gânduri ]
oricui

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [phalladis ]

2001-10-15  |     | 



1)Eu stiu ca in lume tu esti doar cineva,dar pentru cineva tu esti lumea.(ANONIM)

2)Cand esti indragostit,nu gandesti,ca daca ai gandi,n-ai fi indragostit.(PUBLILIUS SYRUS)

3)Toata viata e un teatru.(SHAKESPEARE)

4)Cine are adevarata valoare nu este pretuit in lume si cine este pretuit nu are valoare.(SHOPENHAUER)

5)Mai bine iubeste si rupe relatia decat sa nu iubesti niciodata in viata.(PORITOS)

6)Fa curatenie in jurul tau si in tine insuti
(GEORGE COSBUC)

7)Nu cel ce are mult este bogat,ci cel ce da mult.(ERICH FROMM)

8)Cerul este barbatul,iar pamantul femeia.Pamantul are grija sa faca sa creasca tot ce lasa cerul sa cada.(ERICH FROMM)

9)Niciodata cel care iubeste nu cauta sa fie cautat de cel iubit.(ERICH FROMM)

10)Actul sexual lipsit de iubire nu umple niciodata golul dintre doi oameni,decat pentru moment.(ERICH FROMM)

11)Nu este destul sa fii bun,trebuie sa fii bun de ceva.(SHOPENHAUER)

12)Sinceritatea este adevarata libertate a spiritului.(SHOPENHAUER)

13)Este mai usor sa fii intelept pentru altii decat pentru tine insuti.(FRANCOIS DE LA ROCHEFOUCAULT)

14)A iubi si a fi iubit,iata taina fericirii.(JACQUES-BENIGNE BOSSNET)

15)Barbatul cauta,fecioara asteapta,femeia atrage.(VICTOR HUGO)

16)De lupta se feresc doar lasii.(HOMER)

17)Omul care nu este decat frumos este frumos numai cat il privesti;omul intelept si bun este intotdeauna frumos.(SAPHO)

18)Adevarata intelepciune consta in a nu parea intelept.(ESCHIL)

19)Cautam binele fara a-l gasim vreodata,in schimb gasim raul fara sa-l cautam.(DEMOCRIT)

20)Esentialul este nu sa traiest,ci sa traiesti cum trebuie.(PLATON)

21)Inteleptul nu urmareste placerea,ci evitarea durerii.(ARISTOTEL)

22)Cel ce nu indrageste nici o fiinta nu cunoaste bucuria de a trai.(MUSLAH-AL-DIN-SAADI)

23)Uitarea nu te spala de pacate.(SEYFODDIN MOHAMMAD TERGHANI)

24)Cine gandeste putin,se inseala mult.(LEONARDO DA VINCI)

25)Cel care crede poate infaptui intotdeauna tot ce vrea.(ROMANOS MELODUL)

26)Onorand pe cei necinstiti sunt dezonorati oamenii cinstiti.(CAIUS GRACCHUS)

27)Stiind ce inseamna nefericirea,stiu cum sa-i ajut pe cei nefericiti.(FERGILIUS)

28)Mai intai castiga-i dragostea,abia pe urma fa-i cadouri;este mai greu,adevarat,dar asa se face.(OVIDIUS)

29)Cunoasterea este prin ea insasi putere.(FRANCIS BACON)

30)Nimic nu-i bun sau rau in sine,totul depinde de gandirea noastra.(SHAKESPEARE)

31)Sa crezi ca o fiinta nu sufera pentru ca ochii ei nu exprima nimic,este o greseala usor de savarsit.(GRAHAM GREENE)

32)Omul cel mai puternic din lumea intreaga,este cel care-i cel mai singur.(HENRIK IBSEN)

33)Un rege slab slabeste poporul cel mai puternic.(LUIS DE CAMOENS)

34)Dupa ce am descoperit ca viata nu are nici un sens,nu ne mai ramane altceva de facut decat sa-i dam un sens.(LUCIAN BLAGA)

35)La ce foloseste oare talentul cand nu ai nimic de spus.(THEODOR PALLADY)

36)Omul cu adevarat bun este doar cel care ar fi putut fi rau si n-a fost.(NICOLAE IORGA)

37)O idee poate fi mare fara a fi si adevarata>(LUCIAN BLAGA)

38)Acol unde nu exista lupta,nu exista geniu.(GEORGE CALINESCU)

39)Cel mai bun mijloc de a-ti iubi din nou patria estre sa o parasesti pentru un timp.(NIKOLAI LESSKOV)

40)A fi impacat cu tine insuti este cel mai bun mijloc de a incepe sa fii impacat cu ceilalti.(LUIS DE LEON)

41)Eu nu caut,eu gasesc.(PABLO PICASSO)

42)La douazeci de ani predomina vointa;la treizeci de ani mintea;la patru zeci de ani ratiunea.(BENJAMIN FRANKLIN)

43)Cei ce au murit nestiuti,fara fapte demne de a fi amintite,se aseamana cu cei ce nu s-au nascut niciodata.(CSERE APACZAI JANOS)

44)Deceptia ta de azi poate deveni bucuria ta de maine.(ANASTASIOS D.KARAYIANNIS)

45)Nu intamplarile tulbura mintile oamenilor,ci felul cum privesc ei ceea ce li se intampla.(EPICTET0

46)Nu-i pe lume lucru de care sa te bucuri ca-l ai pana nu-l impartesti si altora.(GEORGE CALINESCU)

47)Trebuie sa urci foarte sus,daca vrei sa vezi foarte departe.(CONSTANTIN BRANCUSI)

48)Drumul de la tine pana la tine insuti trece prin ocolul Pamantului.(H.KEYSERLING)

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!