poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1520 .



Pe tine ...
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [anelae ]

2001-09-12  |     | 



File de jurnal …

Te cunosc demult. Te cunosc din timpul in care pentru mine tacerea era singurul lucru care avea sens in noapte. Te cunosc din timpul in care eu si singuratatea incepusem sa ne cunoastem mai bine una pe cealalta.
Te-am vazut si o voce ascunsa mi-a soptit de departe : “El te va scoate din singuratate …”. Si asa a fost. Totul ar fi trebuit sa fie perfect pentru mine, daca inima mea ,care a inceput sa bata nebuna de bucurie la auzul profetiei , nu ar fi acoperit ultimele cuvinte … “ … si te va scufunda in neputinta” …
Am crezut ca tu esti alesul … De fapt nici macar atat nu pot spune ca am crezut... deoarece tu erai acolo, langa mine, iar eu aveam nvoie de cineva pe care sa-l visez. Gata … acum stiu, visul a fost de vina. El te-a transformat intr-o persoana de perfecta, pe care n-o puteam vedea, deoarece tot visand, ochii imi erau inchisi. Te-am transformat fara sa stiu, poate nu fara sa vreau in perechea fara de greseala pe care fiecare o cauta in lume, nestiind daca va avea norocul sa o gaseasca.
Si acum ce? Acum ce se va intampla? Ma voi intoarce la locul meu in sicriu si voi astepta alta persoana si alta voce? Sau poate voi face ceva ca inima mea sa n-o mai ia razna atunci cand am nevoie sa aud clar tot ceea ce exista in jurul meu, sa privesc cu ochii largi deschisi realitatea care ma izbeste de cele mai multe ori in fata, sau si mai bine, sa intampin la jumatatea drumului pumnalul ce ma va scapa de cotidian si de o existenta fara tine.
Si tu? Cine esti tu? De fapt si de drept, tu nu existi, pentru ca eu sunt cea care ti-a dat viata… iar carapacea in care am crezut ca te-am gasit, este doar o copie palida a ceea ce as vrea sa gasesc. Deci in final …
Te cunosc de cand eram un copil strengar, sau
Te cunosc de cand am inchis pentru prima oara ochii si am visat la ceva mai bun, sau
Te cunosc de cand am trait pentru prima oara si am stiut ca langa mine trebuie sa mai fie cineva, sau
Te cunosc de cand m-ai parasit si am preferat sa ma renasc intr-o alta lume, intr-o alta viata pentru a mai da o sansa iubirii noastre.
Pentru ca in definitiv, Te cunosc cum nu cunosc pe nimeni pe acest Pamant, desi nu te-am intalnit niciodata.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!