poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1160 .



Jurnal de calatorie 2003-2004
personale [ Jurnal ]
Paris by Night

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Rataceasca ]

2004-02-02  |     | 



24-25.01.2004

(in seara in care Ina sarbatorea acasa - la Bucuresti, cateva primaveri….eu o sarbatoream cu dor din Paris..La Multi Ani Ina! Hemoglobina!)

Salsa! Merengue! Ritmo caliente! Clona! Telenovelas! Mujer! Mala Mujer! Olè!!
Este Ruxandra la Paris - fata noastra, cea care a plecat prima din gasca Targului de Fete deschizand astfel calea raspandirii noastre in cele patru vanturi. Caci ! Daca ea nu pleca la Praga, cine stie ?! oare mai ajungeam eu la Paris sau Dona in (H)america !? Neh!
Asadar, odata venita fata, am pus la cale planul de bataie : plimbat (Champs-Elizee), cumparat (Celio + diverse magazine cu solduri), mancat (chinezeste la Virgin), cafea (cu lapte tot la Virgin), tigari (Davidoff), dusulet (apa calda+rece+gel dus), telefon baiat-sofer ( evreu, 23 ani, Ford micut – sa ii spunem STRUL), discoteca (La Java – cartier Belleville, un pic mai sus de Republique, pe o rue..), dans (mda !) , baut (ceva cu menta), fumat (iar), dansat, dansat, fumat..plecat.
A! pardon! DANSAT !!! A dansat salseoza de a murit lumea ! Soro, stia pasii, iti spui ! Au urmarit-o ochii sticlosi de nergii cu sosete albe in pantofi negrii !! O nebunie !
Eu si Strul eram pe dinafara. Strul era disco-funcky, dar era glumet asa ca am dansat un fel de salsa combinata cu dansuri populare romanesti si funky-ul din capul lui. Dar un negru milos a venit cu incredere spre mine. Camasa lui de plastic maro cu auriu era uda, dintii albi straluceau la fel ca binecunoscutele si mai sus amintitele sosete albe..Ehe.. El a fost primul meu profesor de salsa..Imi aduc aminte, parca era ieri..
Ah! Ieri era!
Mi-a explicat cum e cu pasii, cum trebuie sa misc tare, cat pot din ..mine.. A fost extrem de politicos, nu ca mitocanii aia care pun mana pe tine – cica danseaza!
Desi era un cartier care parea suspect, am fost surprinsa sa descopar ceva : la salsa se merge pentru salsa! Nu agati, nu deranjezi. Vii si dansezi. O multime de femei singure, pana in 60 de ani, o gramada de negri, indieni si putini albi. Fetele erau majoritatea albe, by the way !
Salsa asta e ca un drog ! Strul era siderat, eu obosisem fataindu-mi izmenele, Ruxa dansa de mama focului..Dar a aparut Ochelarica ! Numele lui este Lionel. Am putea sa ii spunem Ionut, sau Ion sau Nelu. Mare dansator, dragut nevoie mare, cam ciudatel asa. Am dansat cu el, dupa ce in prealabil m-a cerut de la Strul, caci Strul era un fel de « peste » al nostru, ma intelegeti. Evreu, 23 de ani, camasa alba, sacou, paltonel, figuri ! Strul avea o mimica !!
Sa reviu - m-a cerut de la Strul, Strul m-a dat scurt : Oui !
Si am dansat cu Lionel si am murit de ras! Cam pitic baiatul dar dansa si tremura salsa in el ce nu am vazut. V-am zis ca e un drog ? Pai auzi soro?! Sa vie el de la Dijon la Paris ca sa danseze? Ati pomenit? Era cu bagajele dupa el, mergea la fratele lui dar se oprise la salsa ca nu mai putea! Nebuni francezii! Si voi imi spuneti sa gasesc un Jean Paul..Ha!
Am dansat cu Ochelarica (apropos - semana cu Vizante de la grupul Voua!)
Apoi ne-am asezat si am vorbit. Mama lui deja cred ca ma iubeste! Cand am inceput sa vorbim despre religie l-am topit. Dar in aer se auzira acorduri de Bachata !!
Habar nu aveam ce e Bachata! A sarit innebuni! Ruxa la fel! Au dansat ca in povesti..
Pe mine ma invita la dans un indian ciudat! Strul nimic nu zicea!
Am refuzat ca o doamna ce ma aflu si am ascultat Bachata (sau cum ii zice).
Apoi am plecat, in culmea gloriei. Cu Ochelarica dupa noi, l-am depus la un taxi cu bagajele. Ne-a pupat de cate patru ori apoi a plecat. Strul a invins!
Ne-a depus la hotel bietul Strul, am facut dus si am mai barfit pret de un sfert de ceas. Apoi am adormit rupte. Dar dansate. Mai mult Ruxa.

Dimineata s-a lasat cu room service si cafele cu lapte in pat. A fost frumos, ca acasa, doar ca eram numai doua fete ! Aveam pozele cu mine, asa ca de fapt cred ca eram toate pupezele.

Asa fu Parisul cu salsa cu tot..ce minune..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!