poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 910 .



Oare stii?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [IceDemon ]

2003-09-16  |     | 



Nu ai idee cat te iubesc.Te iubesc mai mult cu fiecare privire,cu fiecare zambet,cu fiecare imbratisare,cu fiecare mangaiere,cu fiecare sarut...Am adormit in bratele tale.Ma simt protejata,ferita de tot si de toate.In vocea ta imi gasesc alinarea,in mangaierea ta imi gasesc linistea,in sarutul tau imi gasesc iubirea,viata vesnica.Nu as mai pleca niciodata.E atat de minunat.Sunt ca pe o insula pustie,fara mancare,fara adapost,fara ajutor.Dar te am pe tine,si,deodata nu mai am nevoie de nimic.Imi dau seama ca le am pe toate.Sarutul tau e mancarea mea,sufletul tau e adapostul meu,fiinta ta e ajutorul meu.Ochii tai au strans tot universul si lucesc adanc,fara sfarsit.Ma oglindesc in ei fara teama.Ce spun eu de teama?Acum toata teama a disparut,tu esti curajul meu,pot sa-ti spun tot,fara teama ca ai putea spune cuiva.La urma urmei,suntem doar noi,nu ai cui spune.Si chiar daca ai avea,nu ai putea,nu mai ai cuvinte,nu mai ai ganduri,nu mai ai voce.Ai doar doua focuri in privire,esti ca un luceafar in mijlocul noptii,mai luminos ca orice stea,mai mandru ca orice planeta.Ai impresia ca nimeni nu poate stii prin ce treci tu acum,dar te inseli.Doar prezenta ta ma face sa vibrez,sa uit de mine,sa respir prin tine,sa traiesc prin tine.Valurile sa- ti scalde corpul,pieptul gol prin care pare a se batea o tobita.Cred ca stiu :sunt doua inimi impreunate care bat cu putere!As vrea sa te ating,sa-ti simt bataile inimii,sa te privesc iar tu sa intelegi tot ce as vrea sa spun doar privindu-ma...Sa dai parul moale si auriu la o parte de pe umarul tremurand si gol si sa-l opresti din tremurat cu buzele tale fierbinti.Sa topesti gheata de pe inima mea si sa o faci sa bata din nou.Din nou pentru tine,doar pentru tine.Sa dai viata rasuflarii de mult uitata.Sa dai grai gurii mute, caldura buzelor reci,viata sufletului meu. Trezeste-ma din intuneric,fi lumina mea pe vecie.Iubite,hai sa zburam sus,sa atingem norii,sa ne creasca aribi de puf si sa traim acolo,in Imparatia Lui!Nu vom mai fi niciodata solitari.Ne vom avea unul pe celalalt!
"Te iubesc mai mult cu fiecare zi,esti jumatatea mea de-acum,sa stii."

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!